olen kyllästynyt ja vihainen mies on yhtä syvällinen ku sohvatyyny

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"leppis"

Vieras
joko asia tuntuu joko hyvältä tai pahalta. tai sit kaikki on en mä tiiä.

hän ei joko viitsi,tai osaa,tai jotakin. Mutta en itse kestä tilannetta.

mies sanoo että joku tuntuu pahalta no sitten pyydän selittämään
mies vastaa no tuntuu vaan pahalta. pahalta voi tuntua vaikka hyttysen pisto,se on niin ylimalkainen sana ettei kerro vielä juuri mitään. kuitenkin mies ei syvällisempään tunteiden ilmaisuun ryhdy. Syytä en tiedä .eikä kohta enään kiinnostakkaan

Tässä on nyt pakko tietenkin olettaa, että miehellä on alkujaan ollut kyky eritellä tuntojaan syvemmin ja täsmällisemmin, muutenhan ette olisi toki yhteen päätyneetkään. Mutta mihin tuo kyky sitten on kadonnut? Vastausta voisi lähteä etsimään vaikkapa siitä suunnasta, että onko tämä ainoa asia, joka siinä miehessä on muuttunut? Vai onko se muuttunut muutenkin? Vaikuttaako se peräti ihan eri mieheltä, kuin vielä yhteiselon alkuaikoina?

Ja sä vaan mäkätät ja oot aina tivaamassa 'miltä tuntuu, mikset puhu, kerro nyt miltä tuntuu, eiku ei noin vaan tarkemmin' ja sitten kilahtelet kun ei tuu sun odottamaa vastausta?

Jos on menty nuorena yksiin, kumppaninvalinnassa keskustelutaidolla tai tunneälyllä ei ehkä ole ollut suurtakaan merkitystä. Monet kypsyvät ymmärtämään ja vaatimaan tällaisia asioita vasta suhteen vanhetessa.

Yhteistyössä