Olen kuulemma jättiläinen.

  • Viestiketjun aloittaja Kiitti vaan.
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Olet kyllä oikeasti jättiläinen. Ehkä pitkä on uljas mutta pieni kuitenkin siroa. Mieluummin pieni ja siro kuin jättiläinen. Tuossa on jo pakko löytää joku koripalloilija tai jotain.
Miten niin *pakko* :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisu:
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mikäs sitten on jos mitat 178cm ja 60kg :xmas:
Kukkakeppi B)
Mallin mitoissa - onnittelen!
:D enpä tiedä, yleensä (ainakin täällä) saan kuulla olevani anorektinen pojan vartalon omaava jonka miehen pitää olla vähintäänkin piilohomo kun muhun koskee koska oikeassa naisessa on enemmän muotoja kuin biliskepissä :xmas:
 
Korkkarit jalassa, aina
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitti vaan.:
179 cm pitkä nainen ja normaalipainon ylärajoissa,palstan mukaan jättiläinen.
Älä välitä, minä olen 177 ja hoikka.

Ole onnellinen pituudestasi ja pitkistä sääristäsi, hukkapätkiä maailmassa riittää :)!
 
Lucas
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisu:
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mikäs sitten on jos mitat 178cm ja 60kg :xmas:
Kukkakeppi B)
Mallin mitoissa - onnittelen!
:D enpä tiedä, yleensä (ainakin täällä) saan kuulla olevani anorektinen pojan vartalon omaava jonka miehen pitää olla vähintäänkin piilohomo kun muhun koskee koska oikeassa naisessa on enemmän muoroja kuin biliskepissä :xmas:
Kateellisten panettelua! Mä ainakin otan mieluummin mallin mitoissa olevan naisen kuin jonkun pienen ja pyöreän. Mä itse olen 184cm, en siis kovinkaan pitkä mieheksi. Tyttöystäväni on 180cm. Pyysi mua kommentoimaan;-)
 
Korkkarit jalassa, aina
Alkuperäinen kirjoittaja Korkkarit jalassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitti vaan.:
179 cm pitkä nainen ja normaalipainon ylärajoissa,palstan mukaan jättiläinen.
Älä välitä, minä olen 177 ja hoikka.

Ole onnellinen pituudestasi ja pitkistä sääristäsi, hukkapätkiä maailmassa riittää :)!
Ja kommentti aiempaan, että minun mieheni ei ole koripalloilija, vaikka 190cm onkin ;). En voisi todellakaan seurustella 175cm miehen kanssa. Tuntuisi pikkuveljeltä.
 
Hani
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
No sit meitä on kaks:) Mä olen mielelläni saman pituinen kuin Nicole Kidman eli 179cm. Tässä persjalkaisten maassa vaan kaikki yli 170cm on hämmästelyn aihe. Ruotsissa ja Norjassa kun kulkee on enemmän sääntö kuin poikkeus että saa katsoa samalta tasolta silmiin vastaantulevia naisia. Anu Sagimkin on yli 180cm ja käyttää silti korkeita korkoja, mutta häneltä löytyykin itsetuntoa.
Samaa mieltä! Nicole Kidman on upea. On totta että Ruotsissa ja Norjassa on naiset paljon pidempiä ja kauniimpia kuin Suomessa, ei voi mitään.
 
Hani
Alkuperäinen kirjoittaja Hani:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
No sit meitä on kaks:) Mä olen mielelläni saman pituinen kuin Nicole Kidman eli 179cm. Tässä persjalkaisten maassa vaan kaikki yli 170cm on hämmästelyn aihe. Ruotsissa ja Norjassa kun kulkee on enemmän sääntö kuin poikkeus että saa katsoa samalta tasolta silmiin vastaantulevia naisia. Anu Sagimkin on yli 180cm ja käyttää silti korkeita korkoja, mutta häneltä löytyykin itsetuntoa.
Samaa mieltä! Nicole Kidman on upea. On totta että Ruotsissa ja Norjassa on naiset paljon pidempiä ja kauniimpia kuin Suomessa, ei voi mitään.
Ja itse olen siis 165cm pätkä:-(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hani:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
No sit meitä on kaks:) Mä olen mielelläni saman pituinen kuin Nicole Kidman eli 179cm. Tässä persjalkaisten maassa vaan kaikki yli 170cm on hämmästelyn aihe. Ruotsissa ja Norjassa kun kulkee on enemmän sääntö kuin poikkeus että saa katsoa samalta tasolta silmiin vastaantulevia naisia. Anu Sagimkin on yli 180cm ja käyttää silti korkeita korkoja, mutta häneltä löytyykin itsetuntoa.
Samaa mieltä! Nicole Kidman on upea. On totta että Ruotsissa ja Norjassa on naiset paljon pidempiä ja kauniimpia kuin Suomessa, ei voi mitään.
Ulkomailla pituutta tunnutaan ihailevan ihan eri tavalla kuin täällä. Suomalaiset miehet tuntuu suosivan ihan suoraan "petite" naisia. En sitten tiedä mistä tämä johtunee..
 
Niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Moet:
Alkuperäinen kirjoittaja Hani:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
No sit meitä on kaks:) Mä olen mielelläni saman pituinen kuin Nicole Kidman eli 179cm. Tässä persjalkaisten maassa vaan kaikki yli 170cm on hämmästelyn aihe. Ruotsissa ja Norjassa kun kulkee on enemmän sääntö kuin poikkeus että saa katsoa samalta tasolta silmiin vastaantulevia naisia. Anu Sagimkin on yli 180cm ja käyttää silti korkeita korkoja, mutta häneltä löytyykin itsetuntoa.
Samaa mieltä! Nicole Kidman on upea. On totta että Ruotsissa ja Norjassa on naiset paljon pidempiä ja kauniimpia kuin Suomessa, ei voi mitään.
Ulkomailla pituutta tunnutaan ihailevan ihan eri tavalla kuin täällä. Suomalaiset miehet tuntuu suosivan ihan suoraan "petite" naisia. En sitten tiedä mistä tämä johtunee..
Huonosta itsetunnosta ja siitä että meillä mallibisnes on vielä lapsenkengissään. Plus siitä että Suomessa on niin vähän pitkiä naisia.
 
Ilkimys.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
No sit meitä on kaks:) Mä olen mielelläni saman pituinen kuin Nicole Kidman eli 179cm. Tässä persjalkaisten maassa vaan kaikki yli 170cm on hämmästelyn aihe. Ruotsissa ja Norjassa kun kulkee on enemmän sääntö kuin poikkeus että saa katsoa samalta tasolta silmiin vastaantulevia naisia. Anu Sagimkin on yli 180cm ja käyttää silti korkeita korkoja, mutta häneltä löytyykin itsetuntoa.
Ilmankos Risto Ratia näyttää niin pieneltä rinnallaan.
Todistaa että miehellä on munaa:)
Rahaa sillä on.
 
keskimittainen
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Huonosta itsetunnosta ja siitä että meillä mallibisnes on vielä lapsenkengissään. Plus siitä että Suomessa on niin vähän pitkiä naisia.
Suomessa on pitkiä naisia, mutta erittäin vähän sellaisia pitkiä naisia, joilla olisi mittasuhteet kohdallaan. Eli ne pitkät usein ovat leveitä/miesmäisiä. Oma havaintoni on, että kauneimmat suomalaiset naiset ovat juuri niitä pieniä ja siroja.
 
Ap
En ole ikinä haukkunut lyhyempiä/pienempiä naisia mutta ei se kyllä mukavaltakaan tunnu kun kuulee miesten AINA kehuvan pieniä naisia. Minä kun pituudelleni en mitään mahda..
 
Merika
Täältä löytyy kans yks pitkä ihminen.. ei ole kyllä jättiläiseksi kutsuttu. Mut komeaksi kylläkin.. parempi sekin jkuin iso kovin rehevä en oo vaikka paino pikkasen yli normaalin. Häviää tähän pituuteen =)
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja keskimittainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Huonosta itsetunnosta ja siitä että meillä mallibisnes on vielä lapsenkengissään. Plus siitä että Suomessa on niin vähän pitkiä naisia.
Suomessa on pitkiä naisia, mutta erittäin vähän sellaisia pitkiä naisia, joilla olisi mittasuhteet kohdallaan. Eli ne pitkät usein ovat leveitä/miesmäisiä. Oma havaintoni on, että kauneimmat suomalaiset naiset ovat juuri niitä pieniä ja siroja.
Minä tunnen monta pitkää ja erittäin hoikkaa naista vaikka itse en niihin kuulu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En ole ikinä haukkunut lyhyempiä/pienempiä naisia mutta ei se kyllä mukavaltakaan tunnu kun kuulee miesten AINA kehuvan pieniä naisia. Minä kun pituudelleni en mitään mahda..
Kuka sinulle kehuu pieniä naisia?

 
keskimittainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En ole ikinä haukkunut lyhyempiä/pienempiä naisia mutta ei se kyllä mukavaltakaan tunnu kun kuulee miesten AINA kehuvan pieniä naisia. Minä kun pituudelleni en mitään mahda..
Eihän kukaan meistä mahda mitään pituudelleen/luustolleen/nenälleen/kaljuuntumiselleen. Se pitää vain niellä, että olemme erilaisia, ja todella harva nainen on niin ihana, että miellyttäisi joka ainoaa miestä. Silti jokaiselle löytyy joku, joka tykkää.
 
keskimittainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minä tunnen monta pitkää ja erittäin hoikkaa naista vaikka itse en niihin kuulu.
En puhunut nyt varsinaisesti hoikkuudesta vaan mittasuhteista. Monella pitkällä naisella on leveä lantio, leveä selkä ja isot kädet/jalat, vaikka hoikka olisikin. Tunnen toki minäkin poikkeuksia :)
 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja keskimittainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minä tunnen monta pitkää ja erittäin hoikkaa naista vaikka itse en niihin kuulu.
En puhunut nyt varsinaisesti hoikkuudesta vaan mittasuhteista. Monella pitkällä naisella on leveä lantio, leveä selkä ja isot kädet/jalat, vaikka hoikka olisikin. Tunnen toki minäkin poikkeuksia :)
Paris Hiltonin kengännumero on 42, eikä hän ole edes erityisen pitkä. Miten jollain 180cm voisikaan olla pieni jalka, ei pysyis edes pystyssä;-)
 

Yhteistyössä