Olen kuulemma jättiläinen.

  • Viestiketjun aloittaja Kiitti vaan.
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm
No sit meitä on kaks:) Mä olen mielelläni saman pituinen kuin Nicole Kidman eli 179cm. Tässä persjalkaisten maassa vaan kaikki yli 170cm on hämmästelyn aihe. Ruotsissa ja Norjassa kun kulkee on enemmän sääntö kuin poikkeus että saa katsoa samalta tasolta silmiin vastaantulevia naisia. Anu Sagimkin on yli 180cm ja käyttää silti korkeita korkoja, mutta häneltä löytyykin itsetuntoa.
 
pieni ja siro
Olet kyllä oikeasti jättiläinen. Ehkä pitkä on uljas mutta pieni kuitenkin siroa. Mieluummin pieni ja siro kuin jättiläinen. Tuossa on jo pakko löytää joku koripalloilija tai jotain.
 
Hah hah
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Olet kyllä oikeasti jättiläinen. Ehkä pitkä on uljas mutta pieni kuitenkin siroa. Mieluummin pieni ja siro kuin jättiläinen. Tuossa on jo pakko löytää joku koripalloilija tai jotain.
Sä yrität vaan tehdä välttämättömyydestä hyveen kun olet tuollainen pätkä!
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
No sit meitä on kaks:) Mä olen mielelläni saman pituinen kuin Nicole Kidman eli 179cm. Tässä persjalkaisten maassa vaan kaikki yli 170cm on hämmästelyn aihe. Ruotsissa ja Norjassa kun kulkee on enemmän sääntö kuin poikkeus että saa katsoa samalta tasolta silmiin vastaantulevia naisia. Anu Sagimkin on yli 180cm ja käyttää silti korkeita korkoja, mutta häneltä löytyykin itsetuntoa.
Ilmankos Risto Ratia näyttää niin pieneltä rinnallaan.
 
pieni ja siro
Alkuperäinen kirjoittaja Hah hah:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Olet kyllä oikeasti jättiläinen. Ehkä pitkä on uljas mutta pieni kuitenkin siroa. Mieluummin pieni ja siro kuin jättiläinen. Tuossa on jo pakko löytää joku koripalloilija tai jotain.
Sä yrität vaan tehdä välttämättömyydestä hyveen kun olet tuollainen pätkä!
Ethän edes tiedä kuinka lyhyt olen.
 
Hehe. Mä olen 181cm ja käytän vielä useasti korkokenkiä. Bmi taitaa olla jotain 25. Ei oo kukaan vielä jättiläiseksi tullu haukkumaan, mutta usein moni kertoo tuntevansa itsensä lyhyeksi mun seurassa :D
 
Hah hah
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Alkuperäinen kirjoittaja Hah hah:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Olet kyllä oikeasti jättiläinen. Ehkä pitkä on uljas mutta pieni kuitenkin siroa. Mieluummin pieni ja siro kuin jättiläinen. Tuossa on jo pakko löytää joku koripalloilija tai jotain.
Sä yrität vaan tehdä välttämättömyydestä hyveen kun olet tuollainen pätkä!
Ethän edes tiedä kuinka lyhyt olen.
Tuo jo kertoo sen kun sanot että "kuinka lyhyt olen" eikä kuinka pitkä;-)
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm:
No sit meitä on kaks:) Mä olen mielelläni saman pituinen kuin Nicole Kidman eli 179cm. Tässä persjalkaisten maassa vaan kaikki yli 170cm on hämmästelyn aihe. Ruotsissa ja Norjassa kun kulkee on enemmän sääntö kuin poikkeus että saa katsoa samalta tasolta silmiin vastaantulevia naisia. Anu Sagimkin on yli 180cm ja käyttää silti korkeita korkoja, mutta häneltä löytyykin itsetuntoa.
Ilmankos Risto Ratia näyttää niin pieneltä rinnallaan.
Todistaa että miehellä on munaa:)
 

Yhteistyössä