Olen kummajainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shy

Vieras
Lenkille lähtiessäni toivon, ettei kukaan tuttava kotitielläni tulisi vastaan. En jaksa jutella kenenkään kanssa, etenkään kun en tiedä mitä puhuisin.
En soittele kenellekään siitä syystä, etten tiedä mitä puhua. Äidilleni ja siskollenikin soitan vain, jos minulla on oikeasti asiaa.
Välillä huomaan ajattelevani, että jättäydyn tietoisesti takavasemmalle naapureista, tuttavista, niistä harvoista ystävistä joita minulla on. Katsotaan, missä vaiheessa ihmiset alkavat kysellä perääni. Jos alkavat.

No minun perään ei kukaan kysele, koska ei ole ystäviä, tuttavia tms. ja yhteyttä pidän oikeastaan vain yhteen siskooni. En oikeastaan edes tunnistaisi naapureita kadulla kohdatessa, koska minulla on kasvosokeus enkä tunnista ihmisiä. Ehkä pitävät tylynä kun en tervehdi, mutta kun en tunnista heitä niin ei voi mitään.
Minäkään en ole koskaan osannut puhua kenellekään. Ehkä siksi niitä ystäviäkään ei lapsenakaan tullut. Tosin ulkonäköni on sellainen, että olin vain kiusattu. Samasta ulkonäkö piirteestäni olen koko ikäni ollut kiusattu, eikä oikein huvita tutustuakaan ihmisiin. Viihdyn hyvin kaikki päivät puhumatta mitään.

Voi myös käydä niin, että ihmiset ajattelevat, että "enpä ota yhteyttä, kun ei sitä tunnu minunkaan asiani kiinnostavan."

peesi. en jaksa pitää yhteyttä ja kysellä perään ihmistä joka ei itse pidä mitään yhteyttä. kaveri joka asuu kilsan päässä on juurikin jättäytynyt kaikesta ympärillä tapahtuvasta pois ja keskittyy vain rakentamaan taloa. ennen näimme lähes päivittäin nyt puolen vuoden aikana hän on pyytänyt meidät kerran kylään. sitten kun joskus herää sumsutansa en tiedä jaksanko rakentaa ystävyyden uudelleen. ja näyttää vahvasti ettie ainakaan hetkeen ole palaamassa.

eli 'shy'. ei kannata odotella että muut ottavat yhteyttä jos et itse sitä koskaan tee.