[QUOTE="mörökölli";30648844]Mikä minua vaivaa? Alan oikeasti jo vihaamaan itseäni. Olen koko ajan oikea mörrimöykky. Ärtynyt, pahan tuulinen, räjähdysherkkä. No, okei en ehkä ihan koko ajan, hyviäkin hetkiä on päivän aikana. Mutta 90% päivästä menee vittumaisissa fiiliksissä. Oon aina vaan pitäny itseeni tämmösenä perusnegatiivisena, mutta nyt aloin miettimään että mitä jos mulla onkin joku sairaus, ja tää on oire. Ja joo mulla on nyt menkat, sekin maksimoi nyt tän vitutuksen.[/QUOTE]
Joku sairaus voi tulla, jos käyttää maltodekstriiniä. Se on nopeasti energiaa luovittava hiilari ja on tehty maissista, joka muuntogeenisenä aineksena tuottaa itse sen myrkyn, mikä ennenmuinoin piti maissiin erikseen ruiskuttaa. Se maissikoisa, minkä tuhoksi se kallis ruiskutus piti tehdä, oli tietenkin ruiskuttajalle ikävä juttu ja sairastutti niitä... ja tämän geenimuutoksen seurauksena sadot suureni valtavasti, maissista tuli tolkuttoman halpaa ja kukaan ei enää ottanut testiä siitä, paljonko siinä nyt oli sitä koisamyrkkyä - eikai, kun ei sinne peltoon mitään laitettukaan!
Koko maissi ja siitä tehdyt tuotteet ovat myrkyllisiä, jos eivät ole luomua. Ajanoloon varmasti sellainen vaikuttaa. Mutta jos vaivoihin ottaa valmistetta, missä jotakin (myös glukoosifruktoosisiirappi!) maissista tehtyä ainesta on täyteaineena, on melko varmaa, et ne pahenee... Mahakipuihin ei pidä ottaa koskaan mitään lääkettä eikä maltodekstriiniä kannata antaa pöpöille. Syöpäsolutkin saavat siitä nopeasti energiaa... Ja voittavat terveet!
Fimea
Tuolta löytyy. Ennen piti mennä kirjaston lukusaliin tavaamaan pharmaca fenniaa. Kyllä nyt on helppoa:-D