ainakin profiilini mukaan :whistle:
SonataSelene 13.06.2007 #3 laskurit on varmaan nollattu jossain vaiheessa koska oon kyllä kirjoittanu enemmän ku 200jotain..
piritta 13.06.2007 #5 Mulla taa näkyy jonkun Piritta- nimimerkkiä käyttävän viestit kans...omani on siis piritta pienellä.
escamam 13.06.2007 #6 entä näättekö te mun nimimerkin tuossa 14:50 kirjoitetussa viestissä kirjoittelen tänne nyt ekan kerran uudistuksen jälkeen niin oon ihan sekasin ilmeisesti
entä näättekö te mun nimimerkin tuossa 14:50 kirjoitetussa viestissä kirjoittelen tänne nyt ekan kerran uudistuksen jälkeen niin oon ihan sekasin ilmeisesti
Karussa 13.06.2007 #7 escamam siinä ei tosiaan nikkis näy! En oo kyl aikasemmin tollaseen "ilmiöön" törmännyt.
escamam 13.06.2007 #8 Alkuperäinen kirjoittaja Karussa: escamam siinä ei tosiaan nikkis näy! En oo kyl aikasemmin tollaseen "ilmiöön" törmännyt. Click to expand... eli mä en oo sekasin, vaan nään ihan oikein kun en nää mitään!
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa: escamam siinä ei tosiaan nikkis näy! En oo kyl aikasemmin tollaseen "ilmiöön" törmännyt. Click to expand... eli mä en oo sekasin, vaan nään ihan oikein kun en nää mitään!