Olen kaunis, ja käännän katseet, harmaahiiru kaverini ei. Kommentteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...ja tämä muuten pitää paikkansa! Ihmiset ovat taipuvaisia uskomaan sinusta sen, mitä itse uskot itsestäsi. Jos koet olevasi tilan ja hetken kuningatar, päät kääntyvät. Ja mulla on muuten kaksoissisko, ihan samannäköinen kuin minä. Sillä on "sitä jotakin" (flirttiä ja sensellaista), mulla ei. Ja se on todellakin miesmagneetti ollut aina.

Siis kertokaa nyt, mikä tuossa aloituksessa kielii kaverin kateudesta tai huonosta itsetunnosta? Eihän kaveri sanonut haluavansa saada niitä katseita osakseen, kunhan vain pohdiskeli asiaa yleisellä tasolla. En tosiaan tajua aloittajan pointtia.

Kyllä se munkin mielestä on kiinni koko perusolemuksesta eikä pelkästään naamasta.Minua on kehuttu usein kauniiksi,itse olen mielestäni aika tavis,mutta sinkkuaikoina kun sinne baariin lähti sillä asenteella että ´mähän olen oikeastaan aika ok näkönen´ niin kyllä tuli kutsuja huomattavasti enemmän kuin jos nyhjöttää vessan peilin edessä koko illan ja manailee omia avujaan.Se huokuu ulospäin todella vahvasti miltä sisältäpäin tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Eli, olen kaunis ja käännän miesten päät, missäliikunkin. En perinteisen kaunis, vaan persoonallisella tavalla. Eräs lapsi on minua luonnehtinut omituisen näköiseksi jopa. :D

Jos sä vaan kuvittelet olevas kaunis, mut ootkin oikeesti ihan susiruma, ja se on se sun tavis kaveris, joka onkin se porukan prinsessa?

Ole tyytyväinen, et jäävät vain katsomaan...tiedän tapauksen jota isketään koko ajan liikkuu missä hyvänsä. Ei rauhaa saa kun miehet tulee juttelemaan. Eli et kovasti muista näteistä eroa.

Minua katsotaan paljon kaupungilla, tai missä tahansa olenkin. Omistan aika huonon itsetunnon, ainoa asia missä itsestäni pidän on isot, ruskeat silmät ja hyvät sääret. Itsetunnostani ja katseista johtuen en kanna itseäni välttämättä selkä suorassa. Olen kyllä muilta saanut positiivista palautetta persoonallisesta, kuulemma nätistä ulkonäöstäni. Itse olisin mieluummin ns. perus nätti, en mikään katseiden kerääjä. Katseet herättävät minussa vain ahdistusta. Kun se ei enää jää miesten katseisiin, vaan saan naisilta paheksuvia katseita, tai esim. kaupan kassalla (naiselta)töykeätä palvelua. En hae huomiota pukeutumisellani esim. en pidä avoimia kaula-aukkoja tai lyhyitä hameita. Tilanne on kärjistynyt jopa siihen, etten voi kaupungilla kulkiessani katsella ympärilleni, vaan pidän katseen horisontissa. Saan jopa vatsanpuruja pelkästä ajatuksesta uloslähtemisestä. Olen vasta 18-vuotias, voi olla, että tilanne helpottaa kun saan enemmän itsevarmuutta iän myötä. Ja olen suht. rinnaton (kaikinpuolin hoikka), että rintavarustuksesta tuskin katseita kerään.

Yhteistyössä