Minua katsotaan paljon kaupungilla, tai missä tahansa olenkin. Omistan aika huonon itsetunnon, ainoa asia missä itsestäni pidän on isot, ruskeat silmät ja hyvät sääret. Itsetunnostani ja katseista johtuen en kanna itseäni välttämättä selkä suorassa. Olen kyllä muilta saanut positiivista palautetta persoonallisesta, kuulemma nätistä ulkonäöstäni. Itse olisin mieluummin ns. perus nätti, en mikään katseiden kerääjä. Katseet herättävät minussa vain ahdistusta. Kun se ei enää jää miesten katseisiin, vaan saan naisilta paheksuvia katseita, tai esim. kaupan kassalla (naiselta)töykeätä palvelua. En hae huomiota pukeutumisellani esim. en pidä avoimia kaula-aukkoja tai lyhyitä hameita. Tilanne on kärjistynyt jopa siihen, etten voi kaupungilla kulkiessani katsella ympärilleni, vaan pidän katseen horisontissa. Saan jopa vatsanpuruja pelkästä ajatuksesta uloslähtemisestä. Olen vasta 18-vuotias, voi olla, että tilanne helpottaa kun saan enemmän itsevarmuutta iän myötä. Ja olen suht. rinnaton (kaikinpuolin hoikka), että rintavarustuksesta tuskin katseita kerään.