K
KAUHEA äiti
Vieras
7v. poika ei totellut, tappeli vastaan, joutui jäähypenkkiin, ei pysynyt siinä, keräsin kaikki hänelle tärkeät lelut pois. Ei rauhottunut penkissä. Pienemmät katseli vierestä isomman tappelua. en jaksanut enää ja otin pojan syliin ja käytin vaatte päällä suihkun alla.
Mulla on ihan kauhea olo
poikaa harmitti kun vaatteet kastu. Pitää varmaan heti maanantaina soittaa sosuun ja kertoa tästä.
poika on muuten todella ihana ja rakastan häntä. Suihku rauhotti pojan. Kuivattiin ja puettiin kuivat vaatteet päälle. Meni nätisti istumaan jäähypenkkiin minnuuttinsa ja puhuttiin asiasta.