Olen kateellinen Ruotsin kruununprinsessa Victorialle ja tämän miehelle Danielille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 28

Vieras
He kun ovat kuningaallisia, niin heillä on varmasti lasten saaminen paljon helpompaa kuin meillä tavallisilla ihmisillä. Eihän Victorian tietenkään tarvitse prinsessana ja tulevana kuningattarena olla raskaana, synnyttää lapsiaan eikä hoitaa lapsiaan itse. Victorian ja Danielin lapset varmaan tulevat joltain salaiselta lapsitehtaalta, jossa tehdään prinssien ja prinsessojen lapsia, sillä eihän niin arkiset asiat kuin yhdyntä, raskaus tai lapsen synnyttäminen voi kuulua prinssien, prinsessojen, kuningaiden tai kuningattarien elämään, vaan he vain hakevat lapsen jostain salaiselta lapsitehtaalta ja koska lapsen hoitaminen itse olisi heille liian arkista touhua, niin tietenkin heidän lapsillaan on iso joukko lastenhoitajia, jotka pitävät Victorian ja Danielin lapsista huolen. Eikä kuningasperheen vauva tietenkään ikinä itke, kärsi koliikista, kakkaa tai pissaa housuun eikä sille tarvitse vaihtaa vaippoja ja tienkin ne Victorian ja Danielin lapset ovat aina kilttejä ja kauniita, toisin kuin meidän tavallisten ihmisten lapset.

Eikös Victoria itse varttunut ihan tavislasten joukossa, koska vanhempansa halusivat että tyttö ei koe olevansa millään lailla erityisasemassa?

Sitä olen miettinyt, että jos joutuvat turvautumaan esim. hedelmoityshoitoihin, kerrotaanko niistä missään vai annetaanko kansan ajatella, että anoreksiasta viis kaikki sujui mutkitta?

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Sitä olen miettinyt, että jos joutuvat turvautumaan esim. hedelmoityshoitoihin, kerrotaanko niistä missään vai annetaanko kansan ajatella, että anoreksiasta viis kaikki sujui mutkitta?

Mitä väliä vaikka turvautuvatkin hoitoon, mitä se kellekään kuuluu, miksi siitä pitäisi ulkopuolisille kertoa? Kai prinsessallakin on yksityiset asiansa.

Mä mietin, että jos ei raskaus onnistuisikaan, heillä varmaan adoptio olisi poissuljettu vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Mitä väliä vaikka turvautuvatkin hoitoon, mitä se kellekään kuuluu, miksi siitä pitäisi ulkopuolisille kertoa? Kai prinsessallakin on yksityiset asiansa.

No enhän tarkoittanutkaan että se muille kuuluisi tai että sitä pitäisi kuulutella. Sitä vaan on spekuloitu paljon sen anoreksian takia...

Tod näköisesti lapsensaanti ei suju ihan helpolla kun Danielilla on niin kovat lääkitykset. Mutta ehkä ottivat tavaraa talteen ennen munuaisensiirtoa? Ähh, typerä spekulointikohde. Toivottavasti heillä menee kaikki hyvin, jotenkin herttainen pari mun mielestä. Toivottavasti pysyvät yhdessä lopun ikäänsä, muuten mulla menee usko rakkautteen ellei se jo ole mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä mietin, että jos ei raskaus onnistuisikaan, heillä varmaan adoptio olisi poissuljettu vaihtoehto.

Itseasiassa Bernadottejen suku tuli valtaan adoption kautta, joten en usko, että adoptio olisi lainkaan poissuljettu vaihtoehto.

Mutta kun nykyinen kruununprinsessa syntyi, kävivät hallituksen edustajat katsomassa vauvaa parin tunnin ikäisenä ja vahvistivat, että kyseessä ei ole vaihdokas. Joten jos protokolla on edelleen sama, luulisi että hallitukselle kuuluu, onko jälkeläinen lähtöisin "oikeista" soluista.

Hirveän julma ajatushan se on. Valtavat paineet saada lapsi, ja sitten vielä hallitus siinä kolmantena osapuolena.

mä en todellakaan ole katellinen. Meidän tavistallaajien elämä on paljon helpompaa ja me saadaan tehdä asiat juuri siinä järjestyksessä kun me halutaan. meidän ei tarvitse naimalupaa saada isältä ja hallitukselta. Lapsiakin voidaan puskee ennen avioliittoa ihan niin paljon kun ehditään ja ei meidän oo pakko mennä naimisiin ollenkaan.

meidän puolisot saa sentäs jatkaa tavallisessa duunissa ja me saadaan sanoa mielipiteemme ihan mihin tahansa asioihin ja me saadaan äänestää.

ainoo mistä olen kade on heidän ihan uskomattomasta rakkaudesta toisiaan kohtaan. he elää ja hengittää toisiaan ja sen näkee kilometrien päähän.

kyllä mekin rakastetaan toisiamme mutta se ei ihan ilmene noin.

Victoria on eritääin onnekas saadessaan tuollaisen miehen.

No enhän tarkoittanutkaan että se muille kuuluisi tai että sitä pitäisi kuulutella. Sitä vaan on spekuloitu paljon sen anoreksian takia...

Ihmiset nyt spekuloi milloin mitäkin. Minun mielestäni kukaan ei ole velvollinen tiedottamaan ympäristölleen onko lapsensa saatu alulle luomusti vai hoitojen myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ainoo mistä olen kade on heidän ihan uskomattomasta rakkaudesta toisiaan kohtaan. he elää ja hengittää toisiaan ja sen näkee kilometrien päähän.

Samaa mieltä! Heidän onneaan oli eilen niin ihana katsoa! Vaikka olinkin itse onnellinen hääpäivänäni, en usko, että hehkuin samalla tavalla kuin Victoria. Ihana pari!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Henrik VIII:n vaimojenkin elämä oli ihan leppoisaa tuon jälkikasvun kannalta.

Kahdeksankos niitä vaimoja oli, eikä yhtään elinkelpoista poikaa. Nykypäivänä saattaisi jo käydä mielessä, että kannattaisiko välillä koettaa sen miespuolisen osapuolen vaihtoa. Silloin olisi ehkä voinut pää pudota moisesta ehdotuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:

Mutta kun nykyinen kruununprinsessa syntyi, kävivät hallituksen edustajat katsomassa vauvaa parin tunnin ikäisenä ja vahvistivat, että kyseessä ei ole vaihdokas. Joten jos protokolla on edelleen sama, luulisi että hallitukselle kuuluu, onko jälkeläinen lähtöisin "oikeista" soluista.

Hirveän julma ajatushan se on. Valtavat paineet saada lapsi, ja sitten vielä hallitus siinä kolmantena osapuolena.

Kun Victoria syntyi, hän ei ollut kruununprinsessa. Silloin vain poika peri kruunun. Kai tuossa enemmänkin käytiin entisaikaan tarkistamassa, ettei tyttöä vaihdettu poikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mä en todellakaan ole katellinen. Meidän tavistallaajien elämä on paljon helpompaa ja me saadaan tehdä asiat juuri siinä järjestyksessä kun me halutaan. meidän ei tarvitse naimalupaa saada isältä ja hallitukselta. Lapsiakin voidaan puskee ennen avioliittoa ihan niin paljon kun ehditään ja ei meidän oo pakko mennä naimisiin ollenkaan.

meidän puolisot saa sentäs jatkaa tavallisessa duunissa ja me saadaan sanoa mielipiteemme ihan mihin tahansa asioihin ja me saadaan äänestää.

Tätä on hyvä peesailla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Henrik VIII:n vaimojenkin elämä oli ihan leppoisaa tuon jälkikasvun kannalta.

Kahdeksankos niitä vaimoja oli, eikä yhtään elinkelpoista poikaa. Nykypäivänä saattaisi jo käydä mielessä, että kannattaisiko välillä koettaa sen miespuolisen osapuolen vaihtoa. Silloin olisi ehkä voinut pää pudota moisesta ehdotuksesta.

Kuusi vaimoa. Divorced, killed, died, divorced, killed, survived. Näin meni stoorit heidän kohdaltaan. Opettelin riimin, että muistuisi miten homma eteni.

Yhteistyössä