V
vaikeaa selittää
Vieras
Myönnän olevani kateellinen lapsetomille ystävilleni. Olen 24- vuotias ja minulla on yksi lapsi. Huomaan usein miten haaveilen elämästä ilman lasta ja miestä. Elin ihan railakkaan teini-iän, mutta olin aina parisuhteessa. Jotenkin tuntuu että vasta nyt lapsen saamisen jälkeen olen jäänyt niin paljosta paitsi. Harmittaa kun en kerennyt mennä "aikuisena" kun olisi enemmän rahaa ja järkeä päässä. Rakastan lastani, mutta vihaan äitiyttä. Opiskelen alaa joka ei loppupelissä kiinnosta..haaveilen unelma-ammatista ja siihen liittyvistä opinnoista. Minulla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta lähteä opiskelemaan koska mieheni mukaan meillä ei ole rahaa ja minun pitäisi mennä mahd. nopeasti töihin tienaamaan jotta saisimme ostettua oman asunnon. Koko konsepti paikoilleen jumittumisesta alkaa puistattaa.
Olen päässyt menemään ja tulemaan aika vapaasti jos jonnekkin olen halunnut mennä ( esim. konsertit, tapahtumat etc.) mutta silti tunnen olevani täysin loukussa. Kun lapseni on tarpeeksi iso muuttamaan kotoa niin olen jo ikäloppu ja yksi niistä surkeista nelikymppisistä joka yrittää elää nuoruuttaan uudestaan.
Olen kateellinen ystävälleni joka milloin reilaa euroopassa ja milloin ostelee kalliita käsilaukkuja. Kauheinta on , että olen alkanut vältellä hänen seuraansa kun en vain pysty kuuntelemaan miten hienoa hänen elämänsä on.
Olen päässyt menemään ja tulemaan aika vapaasti jos jonnekkin olen halunnut mennä ( esim. konsertit, tapahtumat etc.) mutta silti tunnen olevani täysin loukussa. Kun lapseni on tarpeeksi iso muuttamaan kotoa niin olen jo ikäloppu ja yksi niistä surkeista nelikymppisistä joka yrittää elää nuoruuttaan uudestaan.
Olen kateellinen ystävälleni joka milloin reilaa euroopassa ja milloin ostelee kalliita käsilaukkuja. Kauheinta on , että olen alkanut vältellä hänen seuraansa kun en vain pysty kuuntelemaan miten hienoa hänen elämänsä on.