olen kamala äiti! =(

  • Viestiketjun aloittaja kiukkupussi
  • Ensimmäinen viesti
kiukkupussi
siis tänään ollut taas niin järkyttävä päivä! olen ollut niin kärttyisiä ja tiuskinut, ärjynyt lapsille kokoajan :( välillä tosin syystä mutta myös ilman syytä..
Olen vain niin väsynyt ja olotila epämukava raskauden takia, lapset otimme päiväkoti hoidosta 3kk sitten pois.. jotenkin tuntuu välillä että pää sekoaa, en jaksa!
sitten on itsellä kokoajan TOSI paha mieli kun olen niin kiukkuinen lapsille :`(
 
alkuperäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:
Jos teilllä päin on kerhoja, niin lapset kerhoon ja äiti lasten kans perhekerhoon. Siellä on muitaki äitejä ja saa jutella täyspitkien ihmisten kanssa... :whistle: ;)

:hug: :hug:
no se tekisi varmaan hyvää, sillä itse olen hyvin yksinäinen. ei paljon aikuista seuraa ole.. :/
kerhoista en ole kyllä täällä yhtään tietoinen. ja tällä hetkellä kykenen aika vähän liikkumaan, kun 2 viikkoa laskettuun aikaan..a
 
vieras
Täältäkin sinulle virtuaali- ja voimahali.

Itsellä samanlainen tilanne, raskaana olen ja päivät pitkät kaksin kotona uhmaikäisen kanssa. Mies tekee pitkää päivää, istuu kokouksissa ja käy työmatkoilla ja nyt on vähäisetkin vapaa-ajat ollut rakennuksella maalaamassa ja siivoamassa.

Eipä omaa aikaa ole, enkä mihinkään pääse ilman lasta. Sukulaiset asuvat kaukana.Kyllähän se joskus varmaan helpottaa...
 
Älä välitä,et ole kamala äiti.Olin itse ihan samanlainen,kun kolmatta vuosi sitten odotin.Etenkin viimeinen kuukausi oli yhtä vaivaa ja kärsimättömyyttä.Tuntui,että oisin halunnu olla koko ajan ihan itseni ja masun kanssa ja ihan rauhassa..Kaikki asiat vaan ärsytti.Oli siinä mieskin kovilla..Ja mulla oli kamala olo,kun olin niin "hirviö".

Mutta,kun vauva syntyi niin olo tuntui niin ihanan kevyeltä ja helpolta :) Vauva kyllä valvotti,mutta olis se silti helpottavaa,kun oli ulkomaailmassa masun sijasta ja sai arjen rullaamaan.

Kohtahan sulla jo helpottaa olo,yritä jaksaa viimeiset viikot :hug:
 
vieras
Sinähän tarvitse myös voimia kun vauva syntyy. Olisiko osapäivähoito lapsille kuitenkin hyvä ratkaisu? Ei naisihmisen, jolla ei mummoloita lähellä, tarvitse hänenkään kuolla väsymykseen, jos lapsia päätttää tehdä.
 
tikru
Kuinka usein peset lasten ulkoiluvaatteet? Esim. tuulipuvun tai haalarin, jota näillä keleillä lapset pitää. Siis sellaset jotka ei ole yltäpäältä kurassa,vaan sellaset joilla on leikitty ulkona kuivalla säällä. Ite oon pessy lasten kotiulkovaatteet viimeks pariviikkoa sitten ja taidan pestä ne tänään, meillä on sit kylä vaatteet erikseen.
 

Yhteistyössä