Olen julkkis .. ohjelmassa eläinrääkkäystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko eläinrääkkäys ihan OK jos se kohdistuu monien mielestä hieman inhottaviin rottiin tai käärmeisiin? MTV:n Olen julkkis päästäkää minut pois ohjelmassa, mm. jaksossa 5, tungetaan käsiä laatikoihin missä on mm. rottia ja käärmeitä.

Osa rotista on erittäin heikossa hapessa siellä muovikuutiossaan. Makaavat siellä henkihieverissään osa. Yhdessä kohdassa melkein näytti siltä kuin yksi rotista olisi syönyt toista rottaa ja toisessa kohdassa oli näkyvinään verta, mutta toivottavasti näin väärin.

Käärmelaatikossa on verta. Miksi? Onko käärmeet itse satuttanut toisiaan vai onko ne vahingoittuneet muuten tuossa hommassa?

En ala edes puhumaan torakoista tai niistä 776 madosta mitkä purkkiin kasattiin, koska tiedän jo valmiiksi että ihmisiä ei kiinnosta matojen ja torakoiden oltavat.

Näistä voi jokainen katsoa mitä siellä touhutaan (ottakaa talteen ennen kuin MTV poistaa), jakso 5 "Mitta täynnä" ja mm. kohdat 58:27, 59:47 1:01:19 eteenpäin, 1:03:47

Mitä mieltä asiasta on Toivo RY Eläinten Suojakoti, WWF ja Suomen luonnonsuojeluliitto? Mm. nämä kohteet on valittu kilpailijoiden toimesta lahjoituksen saajiksi mikäli voitto osuu kohdalle. Otetaanko lahjoitus ilomielin vastaan, vaikka sen keräännyttämistä varten olisi vahingoitettu eläimiä?

Mitä mieltä te olette siitä että viihdeohjelman takia laitetaan eläimet kärsimään? Onko se oikeitettua, jos sinä saat siitä hyvät naurut?
Siis eihän kukaan muu kuin joku psykopaatti, sadisti tai mt-potilas nauraisi, kun näkee eläimiä kidutettavan 🥺

Mitä mieltä te olette siitä että viihdeohjelman takia laitetaan eläimet kärsimään? Onko se oikeitettua, jos sinä saat siitä hyvät naurut?
No ei ole oikein!
Brutaalia pistää eläimet kärsimään ”viihteen nimissä!”😡

Muun muassa kesyrotat ovat sydämen valloittavia ihania ja älykkäitä lemmikkejä!❤️ Lemmikkeinä voi verrata hyvin vaikka söpöön pupuun.

• Tykkää
Reactions: m1es ja Latimeria
Turkistarhaus pitäisi välittömästi kieltää, se valitettavasti laillistettua raakalaismaista eläinten kidutusta 😡

Samoin akvaariokalojen, häkkilintujen ja esim matelijoiden pito. Ne kuuluvat luontoon ja niillä on oikeus elää vapaina!

Koirien ja kissojen lisäksi esim. kesyrottien ja kanien pito sallittakoon, koska ne ovat niin pitkälle jalostettuja, etteivät välttämättä enää pärjäisi yksin luonnossa.

Onko eläinrääkkäys ihan OK jos se kohdistuu monien mielestä hieman inhottaviin rottiin tai käärmeisiin? MTV:n Olen julkkis päästäkää minut pois ohjelmassa, mm. jaksossa 5, tungetaan käsiä laatikoihin missä on mm. rottia ja käärmeitä.

Osa rotista on erittäin heikossa hapessa siellä muovikuutiossaan. Makaavat siellä henkihieverissään osa. Yhdessä kohdassa melkein näytti siltä kuin yksi rotista olisi syönyt toista rottaa ja toisessa kohdassa oli näkyvinään verta, mutta toivottavasti näin väärin.

Käärmelaatikossa on verta. Miksi? Onko käärmeet itse satuttanut toisiaan vai onko ne vahingoittuneet muuten tuossa hommassa?

En ala edes puhumaan torakoista tai niistä 776 madosta mitkä purkkiin kasattiin, koska tiedän jo valmiiksi että ihmisiä ei kiinnosta matojen ja torakoiden oltavat.

Näistä voi jokainen katsoa mitä siellä touhutaan (ottakaa talteen ennen kuin MTV poistaa), jakso 5 "Mitta täynnä" ja mm. kohdat 58:27, 59:47 1:01:19 eteenpäin, 1:03:47

Mä liiskasin eilen pari torakkaa. Ja yhden karvaisen madon. Ihan vaan koska ne ovat ällöjä sisätiloihin erehtyessään.

Muistaako kukaan kulttuuritaiteilija Teemu Mäkeä... ja hänen kissavideotaan. Sai varmaan jonkun apurahankin kyseiseen taideteokseensa. Suurta taidetta... vai mitä

Muistaako kukaan kulttuuritaiteilija Teemu Mäkeä... ja hänen kissavideotaan. Sai varmaan jonkun apurahankin kyseiseen taideteokseensa. Suurta taidetta... vai mitä
Olen vain kuullut, että on eläinrääkkääjä, en tiedä tarkasti mitä on tehnyt enkä tiedä haluanko edes tietää tarkemmin.:(

Oletteko katsoneet ohjelmaa? Mitä olette mieltä siitä että eläimiä otetaan tuohon ohjelmaan mukaan ja niitä kohdellaan tuolla tavalla?

Monia ei ötököiden olot kiinnosta ja moni tappaa ötököitä muutenkin, mutta minusta on aika inhottavaa sekin että laitetaan yli 700 matoa purkkiin ja osa tukehtuu tai liiskaantuu sinne muiden matojen alle (tai ainakin se siltä näytti kun eivät enää loppuvaiheessa liikkuneet), ihan vain siksi että ihmiset pääsee arvuuttelemaan että monta matoa siinä on... Eikö olisi voinut edes etsiä kuolleita matoja siihen tehtävään? Ihan yhtä hankala tehtävä se silti olisi ollut. Vai onko se jonkun mielestä jotenkin jännittävää katsella purkkiin laitettuja eläviä matoja? Minun mielestä murrhhaajjat leikkivät lapsena tuollaisia leikkejä, että otetaan eläimiä purkkeihin ja leikitään niillä...

Ensi jaksossa sitten puluja pistetään paniikissa huoneeseen lentelemään. Kertakaikkisen kuvottavaa. Halveksun niitä ihmisiä jotka tuollaista ovat keksineet ja tuollaista suvaitsee.

Yhteistyössä