....On olemassa sivistystä ja koulusivistystä Opettajat ovat näitä koulussa, lukemalla sivistyneitä. Mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisivat filmaattisia ja fiksuja, kun taas joku amis voi ihan hyvin ollakin.
No minä sain jalkani oven väliin työkkärin työharjoittelun kautta. Yhdellä koululla 3kk työharjoittelujakso ja sen jälkeen puhelin soi jatkuvasti. Olen kouluavustaja. Opettajaksi en halua opiskella.Alkuperäinen kirjoittaja Opettaja kai vielä;24392324:Ai ettei ole päteviä? Täällä minäkin olen, työtön ja pätevä. Kokenutkin vielä. Ja teen vaikka päivän sijaisuuksia.
Alan epäillä, että aika moni sijaisuus menee rehtorin kummitytölle tms. enemmän sopivalle kuin pätevälle. Toivottavasti olen väärässä. Ehkä opettajat ei vaan sairasta eikä ole muutenkaan pois. Ehkä kaupungin rekry toimii. Vuoteen ei ole kyllä sijaisuuksia sitä kautta tullut.
Pitäisi joka päivä käydä kysymässä joka koulun reksiltä, että olisiko töitä. Siinäpä minulle loistava tulevaisuus.
Tai sitten amis ei ole edes koulusivistynyt... filmaattinen ja fiksu - sisäsiisti näyttelijä?....On olemassa sivistystä ja koulusivistystä Opettajat ovat näitä koulussa, lukemalla sivistyneitä. Mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisivat filmaattisia ja fiksuja, kun taas joku amis voi ihan hyvin ollakin.