Olen joko ruma kun petolinnun arse...

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
tai sitten mun mieheni on jotenkin outo. Tajusin meinaan tänään että hän ei ole mua sanonut kauniiksi kun KERRAN, ja sekin tapahtui vuosia ennen kun edes seurustelimme :o
Muiden palstalaisten miehet varmaan hukuttaa heidät ylistyssanoihin?!

No mä vedän varmaan pohjat, yhdessä ollaan miehen kanssa oltu 13 vuotta eikä hän ole kertaakaan sanonut mua kauniiksi! Ei sillä, että oisin sellaista kaivannutkaan. Ei kai hän mun kanssa olisi jos olisin aivan karmeen näköinen, ei mun luonne sentään NIIN ihana ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä vedän varmaan pohjat, yhdessä ollaan miehen kanssa oltu 13 vuotta eikä hän ole kertaakaan sanonut mua kauniiksi! Ei sillä, että oisin sellaista kaivannutkaan. Ei kai hän mun kanssa olisi jos olisin aivan karmeen näköinen, ei mun luonne sentään NIIN ihana ole :D

Aika samallalailla täälläkin, kertaakaan ei ole kehunut. Omasta mielestä olen tavis tai ruma, jompaa kumpaa, joten ei siis syytäkään kehua. Ja jos nyt en ihan väärin muista niin KUKAAN mies ei ole koskaan sanonut kauniiksi eli eiköhän siitä voi päätellä aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja cvb:
Ei tollasia kaikki muista tai välitä sanoa. Kehu sinä ensin miestä ja katso, saatko vastakaikua. Sanotte vaikka vuorotellen toisistanne jonkun kehun.

Kyllä mä olen miehen kanssa asiasta keskustellut ja tiedän että häneltä on turha odottaa mitään hempeitä kehuja. Osoittaa kyllä tunteensa ihan muulla tapaa kun hempeilyllä ;)

Olen kuullut miesten suusta ettei naista saa kehua ettei se tule leuhkaksi. Se on vissiin suomalaisten miesten motto.
Kai ne pelkää että jos naista kehuu vähänkin (sillon kun sen on jo "saanut ns.omaks"i!), niin se menee heti etsimään komeamman miehen itselleen.
Joku pelko siinä on takana. Monet miehethän ovat ilosia kun vaimo "rupsahtaa", jotkut jopa pyrkivät siihen. Ne haluaa että vaimosta tulee ruma, se varmistaa heiän mielestään sen, ettei muut miehet huoli sitä.

Neanderthaalin ihminen elää ja voi hyvin.

Ei munkaan mies ole montaa kertaa minua kauniiksi kehunut, mutta hoidankin sen puolen itse, ilmoittamalla miehelle, että kylläpäs minä olen taas tänään kaunis. Jos muut ei kehu, niin kehukaa itse itseänne, niin minäkin teen:)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Olen kuullut miesten suusta ettei naista saa kehua ettei se tule leuhkaksi. Se on vissiin suomalaisten miesten motto.
Kai ne pelkää että jos naista kehuu vähänkin (sillon kun sen on jo "saanut ns.omaks"i!), niin se menee heti etsimään komeamman miehen itselleen.
Joku pelko siinä on takana. Monet miehethän ovat ilosia kun vaimo "rupsahtaa", jotkut jopa pyrkivät siihen. Ne haluaa että vaimosta tulee ruma, se varmistaa heiän mielestään sen, ettei muut miehet huoli sitä.

Neanderthaalin ihminen elää ja voi hyvin.

Mä olen kyllä tottunut siihen että miehet ovat kehuneet mua :saint: Tosin silloin olin vielä nuori.....
Oma mies sattaa joskus kaapata kainaloon ja sanoa että ompas hällä hehkeä emäntä, ja tiedän että ei ainakaan innostu niistä elähtenäistä tuulipukumammoista (joten täytyy olettaa että en ainakaan vielä lukeudu heihin). Siihen on tyydyttävä, kaikkea kun ei voi saada. Ne miehet jotka lipittää kuoharia kynttilänvalossa vaimonsa kanssa ja tuijottelevat silmiin lausuen runositaatteja löytyy sitten ehkä niistä paremmista piireistä.

Alkuperäinen kirjoittaja kehu itse:
Ei munkaan mies ole montaa kertaa minua kauniiksi kehunut, mutta hoidankin sen puolen itse, ilmoittamalla miehelle, että kylläpäs minä olen taas tänään kaunis. Jos muut ei kehu, niin kehukaa itse itseänne, niin minäkin teen:)

En mä jaksa itseäni kehua, sukulaiset ja lapset tekee sen puolestani ;)

Yhteistyössä