Olen jätetty, miehellä uusi onni, mutta hän kyselee minun säätöjeni perään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Mies on kertonut löytäneensä elämänsä ainutlaatuisimman suhteen, mitäs en osannut hoitaa rakkautta paremmin. Samalla hän kyselee, mitä minä teen ja kenen kanssa. Ilmoitti, että emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä, mikäli minulla on jotakin jo nyt. Hän itse on kuitenkin parin kk jälkeen muuttamassa naisensa kanssa yhteen. Mistä tällainen kontrollointi kertoo?Onko normaaliakin?

Jos teillä ei ole yhteisiä lapsia, niin sitten teet palveluksen itsellesi, kun alat sepitellä huikeita juttua uusista seikkailuistasi. Pääset kertaheitolla iäksi eroon siitä idiootista.

Mies kuvittelee olevansa uniikki. Ja haluaa vielä eron jälkeenkin osoittaa sulle paikkasi. Mies on varma siitä, että haluaisit hänet vielä takaisin, jos hän haluaisi palata. Mun mielestäni mies on ääliö. Toivottavasti et haikaile häntä takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;30725997:
Mies on kertonut löytäneensä elämänsä ainutlaatuisimman suhteen, mitäs en osannut hoitaa rakkautta paremmin. Samalla hän kyselee, mitä minä teen ja kenen kanssa. Ilmoitti, että emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä, mikäli minulla on jotakin jo nyt. Hän itse on kuitenkin parin kk jälkeen muuttamassa naisensa kanssa yhteen. Mistä tällainen kontrollointi kertoo?Onko normaaliakin?

no ei toi ainutlaatuselta suhteelta kuullosta jos tarvetta kontrolliin ei tainnu miehes käydä läpi sun kaa koska niinku me käytiin läpitte kaikki asiat kivi tippu kummankin sydämmeltä ja mä toivon tosissani että ei jää yksin :) ite nyt nuuskamuikkunen ni se menee :) mut pointti oli se että mokan kierre jatkuu ukollas eikä käsittele omia virheitään?

Mä varmaan sanoisin miehelle, että olen löytänyt uuden rakkaan ja kertoisin hänen tekevän kaikkia niitä asioita mitä hän ei tehnyt (jos esim ei ikinä tuonut kukkia, niin tämä uusihan toisi niitä joka kerta, ei koskaan vienyt ulkomaille niin tämä uusi on viemässä heti jonnekkin romanttiseen paikkaan jne)

Ottaisi miehelle enemmän itsetunnon päälle :D

Mä varmaan sanoisin miehelle, että olen löytänyt uuden rakkaan ja kertoisin hänen tekevän kaikkia niitä asioita mitä hän ei tehnyt (jos esim ei ikinä tuonut kukkia, niin tämä uusihan toisi niitä joka kerta, ei koskaan vienyt ulkomaille niin tämä uusi on viemässä heti jonnekkin romanttiseen paikkaan jne)

Ottaisi miehelle enemmän itsetunnon päälle :D

Mies teki kaiken niin oikein, ja minä väärin. Ei noi menis edes läpi ollenkaan. Mies oli mulle omien sanojensakin mukaan paras ikinä ja paras koskaan. Ei kukaan voisi kohdella paremmin.

Ei helkutti! Eipä ole itselle eron jälkeen tullut mieleenikään kysyä exältä hänen uusista kuvioistaan, sillä ne asiat eivät enää minulle kuulu. Ehkä sitten saattaisin kysyä että millainen tyyppi se "Erkki" on jos kyseinen mies alkaisi viettämään aikaa myös minun lasteni kanssa mutta Exän ja "Erkin" keskinäiset hommailut eivät kyllä minulle kuuluisi.

Ap! Sano vain exällesi ihan suoraan että koska ette enää ole yhdessä niin sinun ihmissuhteesi eivät millään muotoa kuulu hänelle vaan informoit sitten häntä jos joku uusi ihminen alkaa viettämään aikaa lastenne kanssa.

Ei helkutti! Eipä ole itselle eron jälkeen tullut mieleenikään kysyä exältä hänen uusista kuvioistaan, sillä ne asiat eivät enää minulle kuulu. Ehkä sitten saattaisin kysyä että millainen tyyppi se "Erkki" on jos kyseinen mies alkaisi viettämään aikaa myös minun lasteni kanssa mutta Exän ja "Erkin" keskinäiset hommailut eivät kyllä minulle kuuluisi.

Ap! Sano vain exällesi ihan suoraan että koska ette enää ole yhdessä niin sinun ihmissuhteesi eivät millään muotoa kuulu hänelle vaan informoit sitten häntä jos joku uusi ihminen alkaa viettämään aikaa lastenne kanssa.

Ei meillä edes ole lapsia. Ystävinä piti yrittää säilyä sitten, kun miehen uusi, pian avokki, hyväksyy kanssakäymisen. Sitä ei kuitenkaan tule, jos minulla on jotakin.