Olen järkyttynyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taken

Vieras
Viime yö oli erikoinen. Makasin valveilla, mutta silmät kiinni. Luomien läpi näin, miten valoja syttyi ja sammui, kohta en enää uskaltanut avata silmiäni.
Kuulin surinaa, en fyysisillä korvillani, mutta tajusin surinan olevan siinä, ikäänkuin ihan äänettömyytenä, painostavana.

Tunsin joidenkin olentojen läsnäolon ja pidin silmiä kiinni, kuin nukkuisin. Aavistin, että minua tutkittiin, sitten siirryin toiseen paikkaa, ikäänkuin valon mukana, tai siis vain tietoisuuteni siirtyi. En muista siitä mitään, mutta palatessani minulla oli kova päänsärky ja jälkiä ympäri kehoa, ihan kuin verenpurkaumia.

Onko muita, joita on siepattu? tarkoitan, avaruusalukseen, vai minne minut sitten vietiinkään... voisiko kyse olla siitä? En nähnyt olentoja, koska pelkäsin avata silmiä. En kehtaa kertoa kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo kyllä mäki alkuun pelkäsin mut ans olla ku tutustut kunnolla niihin. mukavaa sakkia :)

Niin, mutta entä ne verenpurkaumat? mitä lie tehneet minulle, kun olin tiedottomassa tilassa. haluaisin kyllä tutustua, mutta en vaan uskaltanut avata silmiäni.

Onko kellään tietoa, mitä varten tekevät noita kokeitaan?

Tiedän tunteen. Ensimmäisen kerran minut siepattiin vuonna 1963, olin 14-vuotias. Kuuntelin huoneessani Elvistä sängyllä silmät kiinni ja yhtäkkiä tunsin kuinka joku tarttui kädestäni. Avasin silmät ja näin vihreän ukon, säikähdin, mutta olin kuitenkin tyyni. Hän sanoi: "lknbkldo gkein piip piip piip kdfnkie kgbinke" ja vastasin: "Keingkpifnrk pohgk piip" Lähdimme kuumatkalleeee'eeeeeeee halki avaruuuuuden. Heräsin seuraavana aamuna suu juustossa ja reikiä täynnä. En myöskään uskalla kertoa kokemuksista kuin netissä lähes nimettömänä.

Ps. Reiät kasvoivat umpeen.

Pss. Pidän edelleen juustosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Taken:
Viime yö oli erikoinen. Makasin valveilla, mutta silmät kiinni. Luomien läpi näin, miten valoja syttyi ja sammui, kohta en enää uskaltanut avata silmiäni.
Kuulin surinaa, en fyysisillä korvillani, mutta tajusin surinan olevan siinä, ikäänkuin ihan äänettömyytenä, painostavana.

Tunsin joidenkin olentojen läsnäolon ja pidin silmiä kiinni, kuin nukkuisin. Aavistin, että minua tutkittiin, sitten siirryin toiseen paikkaa, ikäänkuin valon mukana, tai siis vain tietoisuuteni siirtyi. En muista siitä mitään, mutta palatessani minulla oli kova päänsärky ja jälkiä ympäri kehoa, ihan kuin verenpurkaumia.

Onko muita, joita on siepattu? tarkoitan, avaruusalukseen, vai minne minut sitten vietiinkään... voisiko kyse olla siitä? En nähnyt olentoja, koska pelkäsin avata silmiä. En kehtaa kertoa kenellekään.

Tuttua on. Ne oli niitä teini-iän villejä dokauskeikkoja ja ne "verenpurkaumat" (fritsut) kyllä häviää muutamassa päivässä. Päänsärkyyn buranaa, kyä se siittä.

kyllä kai tollasia periaatteessavoi käydä, mutta kieltämättä kannattaa miettiä kenelle niitä kertoo, kuten jo huomasit täälläkin, ei ihmiset usko, hulluna pitävät kun eivät ole itse kokeneet. Itse en ihan alieneihin usko, mutta itsellekin sen verran kummallisia ja läheltä liippaavia juttuja kyllä käynyt että ei kaikki ihan fysiikalla kyllä selity... tsemppiä!

Yhteistyössä