Olen jättänyt tutkintapyynnön, että mikä on enää tarpeellista ja mikä ei..

  • Viestiketjun aloittaja Johannan puolesta
  • Ensimmäinen viesti
ei tajua
Siis jos Johanna on itse tänään sanonut, että harkitsee tv-ohjelman tekemistä uuden miehen etsimisestä (alle vko häistään!), niin mitä ihmettä häntä loukkaavaa kukaan voi enää edes keksiä? Mä väitän, että kukaan ei edes pysty keksimään mitään niin hullua mitä Johanna sitten itse päättää toteuttaa?
 
kvg
Tuksu on uusi Nykänen. Kun varsinainen Nykänen "raitistui" ja muuttui "tylsäksi" tarvitsi seiska uuden lööppimannekiinin ja tuksu on kuin tehty sellaiseksi. Ja hänen ulkonäkönsä ja käytöksensä oikein provosoi ihmisiä haukkumaan häntä. Jos hän ei pyrkisi lööppeihin, niin silloin häntä ei kritisoitaisi niin paljon julkisuudessa.
 
[QUOTE="aloittaja";23282232]Onhan teillä muitakin juttuja. Jättäkää Johanna rauhaan.. Pyydän nyt ihan tosissani.[/QUOTE]

Silti SINÄ teit tämän aloituksen. SINÄ aloitit keskustelun Tukiaisesta tänä iltana.

Kyllä se menee niin, että sitä saa mitä tilaa.
 
[QUOTE="aloittaja";23282349]Minä pyydän ja rukoilen... jättäkää Johanna rauhaan.[/QUOTE]

Lietso vielä vähän lisää, pidä nimeä pinnalla, pidä keskustelua yllä, ihan varmasti unohtuu koko ihminen. Mikä sua vaivaa?
 
Sä rukoilet väärältä taholta. Ei me pidetä Johannaa julkisuudessa, hän tekee sen itse yhteistyössä keltaisen lehdistön kanssa. Ihan sama mitä me kirjoitellaan, hyvää vai pahaa, hän itse luo oman julkisuuskuvansa. Oletko "ystävänä" hänestä (eli julkisuuskuvastaan) ylpeä?
 
Hyvällä kysyn
[QUOTE="aloittaja";23282349]Minä pyydän ja rukoilen... jättäkää Johanna rauhaan.[/QUOTE]

Oletko katsonut viimeisen parin viikon ajalta esimerkiksi 7 päivää sivustoa? Jos olet tosiaan Tukiaisen perheen ystävä, niin pyytäkää hyvät ihmiset, että Johanna jättää meidät rauhaan! Mihinkään ei näinä päivinä pääse pakoon Johanna Tukiaisen mediapyöritystä. Tänäänkin hän on ties kuinka monta juttua nauhoittanut itsestään levitettäväksi ja selkeästi nauttii siitä.

Olisi mukavaa jos voisi pitää Tuksuttoman viikon. Vetoan siis teihin Tuksun läheisiin. Pyytäkää häntä jättämään meidät edes hetkeksi rauhaan!
 
"vieras"
[QUOTE="aloittaja";23282349]Minä pyydän ja rukoilen... jättäkää Johanna rauhaan.[/QUOTE]

:D Anteeksi nyt vaan, että naurattaa, mutta kyllä sä taidat nyt taistella tuulimyllyä vastaan... Edelleen kysyn, että jos te Johannasta muka välitätte, niin MIKSI TE ETTE TEE MITÄÄN TUON IHMISEN POIS SAAMISEKSI JULKISUUDESTA????? Tai edes vähäksi aikaa katkolle niin henkisesti kuin julkisuudestakin. Muuten on täällä turha esittää tekopyhää "ystävää" jos ei kuitenkaan itse ole valmis tekemään mitään ihmistä auttaakseen! :snotty:
 
"Miranda83"
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvällä kysyn;23282423:
Oletko katsonut viimeisen parin viikon ajalta esimerkiksi 7 päivää sivustoa? Jos olet tosiaan Tukiaisen perheen ystävä, niin pyytäkää hyvät ihmiset, että Johanna jättää meidät rauhaan! Mihinkään ei näinä päivinä pääse pakoon Johanna Tukiaisen mediapyöritystä. Tänäänkin hän on ties kuinka monta juttua nauhoittanut itsestään levitettäväksi ja selkeästi nauttii siitä.

Olisi mukavaa jos voisi pitää Tuksuttoman viikon. Vetoan siis teihin Tuksun läheisiin. Pyytäkää häntä jättämään meidät edes hetkeksi rauhaan!
samaa mieltä!
 
"vieras"
Media antaa sitä, mitä kansa tahtoo. Joten jos ette oikeasti tahdo nähdä/kuulla Tuksusta, niin hyvät ihmiset LOPETTAKAA! Lopettakaa seiskan tilaaminen, lopettakaa niiden nettivideoiden katseleminen ja internetartikkeleiden lukeminen. Lopettakaa keskustelupalstoilla kyseisestä henkilöstä märehtiminen. Te itse ruokitte ilmiötä yhä suurempiin mittoihin!!
 
"vieras"
Kiva, että joku ihminen välittää. Mutta valitettavasti se vaan on niin, että jos nettikirjoittelusta loppuu Tukiaisen arvostelu suuntaan tai toiseen hänen julkisuusarvonsa laskee ja media kaipaa näitä keskusteluja aiheuttavia juttuja. Ei ehkä riitä, että ihmiset katsovat omassa umpiossaan jonkun elämää ja siunailevat sitä itsekseen tai oman perheen kesken. Ei se oma ukko siinä vierellä välttämättä kiinnostu asiasta ollenkaan. Jos ei ketään jolle purkaa ihmetystään niin kiinnostus lopahtaa. Mitä enemmän keskustelua aihe aiheuttaa niin kyllä se vaan on parempi jos keskustelun aihe on julkisuustyrkky ja elää tällä omalla julkisuusarvollaan ja tuo itselleen näin mainosta. Mielestäni tässä on näin ja vain Tukiainen itse voi vaikuttaa siihen mitä hänestä keskustellaan katoamalla julkisuudesta tai pysymällä julkisuudessa, jolloin tasan tarkkaan jutut on mitä on ja häntä seurataan.
 
Mama the strange
Tuksusta näkee jo päällepäin, että kyseessä on erittäin pahoista mielenterveysongelmista kärsivä ihminen. Esim meikkityyli näyttää aivan samalta, kuin muutaman tietämäni psykoosipotilaan meikkaaminen. Media käyttää sairasta ihmistä kuvottavalla tavalla hyväksi.

On totta, että Tukiainen tunkee varmasti itseään julkisuuteen, mutta kyseessä on ihminen, jonka todellisuudentaju on todella hukassa. Medialla pitäisi olla sen verran selkärankaa, että lopettaisi sairaan ihmisen hyväksikäytön. Erehdyttävästi tulevat mieleen menneisyyden friikkisirkukset ja nämä kai jokainen meistä myöntää moraalisesti vääränlaiseksi viihteeksi.

Tukiaisen läheisten tehtävä olisi auttaa häntä saamaan oikeanlaista hoitoa.

Tosi ala-arvoista naureskella tälle onnettomalle ihmiselle.
 

Yhteistyössä