Olen inhottavan mustasukkainen -ja syyttä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttävä Bitch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttävä Bitch

Vieras
Mikä ihme minua vaivaa? Olen jatkuvasti mustasukkainen miehelleni. Mitään syytä hän ei ole antanut enkä usko, että hän pettäisi minua. Olenkin mustasukkainen hänen exilleen. Todella tyhmää olla mustasukkainen jollekin menneisyydelle. Ihan kuin ei itselläni sellaista olisi!!!!

Miten tästä pääsee eroon? Ihan niin surkea en ole, että tutkisin hänen puhelintaan / tietokonettaan. Hän ei siis salaile niitä tms. eli tuossa lojuu hänen kannettavansa ja sen voisin tutkia, jos haluaisin. En halua, koska järjellä tiedän hänen olevan uskollinen.

Voiko raskaushormonit saada pääni näin(kin) sekaisin vai olenko vain typerä-valas? Läskinen, inhottava, raskausarpien peittämä ihrakasa...

Itkettääkin koko ajan. Perkele!

Toivot, että olisi, koska sisimmäsi haluat hänestä eroon.Veljeni ex-vaimo mustamaalasi hänet hyvin ennen lähtöään.Hyvä, että tunnustat olevasi ärsyttävä, en ole kuullut sitä ikinä naisen sanovan.

Hormonit voi kyllä sekoittaa päätä tuohon tapaan. Luulen, että e-pillereiden aloittaminen sai itselleni taannoin aikaan samantyyppistä oireilua. Olin omasta minäkuvastani ihan ulkona, vihasin itseäni ja vertasin itseäni kaikkiin mahdollisiin naisiin, joita mieheni tuntee. Niitä kun on vielä kohtuullisen monta, niin olin aika sekaisin ainakin viikon.

Asioista kuitenkin päästiin yli puhumalla, tosin se vaati kyllä mieheltäni aika paljon sietokykyä. Suurin tekijä asiassa oli kuitenkin se, että käsittelin sen itseni kanssa. Menneisyys on jokaisella, ja sitä ei voi kumittaa pois. Se on kuitenkin menneisyyttä, ja nykyisyys on asia erikseen. Tee siitä nykyisyydestä miehellesi miellyttävää, tai älä ainakaan sitä asioiksesi hankaloita olemalla mustasukkainen marttyyri.

Avoimuus on kyllä yksi asia, joka tuohon auttaa, mutta avoimuus ei todellakaan ole sitä, että mustasukkainen osapuoli saa luvan kytätä toisen tekemisiä.

Älä siis mene niitä puhelimia ja tietokoneita tonkimaan, se saa sinulle aikaan vain pahaa mieltä. Et nimittäin sitten enää pääse siitä syyllisyydentunteesta eroon, ja se on oikeasti aika merkittävä tunne, kun menettää uskon omaan itsehillintäänsä.

Et ole typerä valas. Ole ylpeä itsestäni, rakasta itseäsi. Miehesikin rakastaa, jos annat siihen tilaisuuden. Olemalla mustasukkainen, kiukkuinen, hankala ja lapsellinen teet sen rakastamisen hänelle suurin piirtein mahdottomaksi.

Ota vaikka vähän etäisyyttä tilanteeseen, juttele jonkun hyvän kaverin kanssa. Älä lue netistä mitään pettämisjuttuja tai muulla tavalla ruoki mielikuvitustasi. Älä anna myöskään tuttujen kertomusten vaikuttaa itseesi.