Olen inhoittava äiti

epäonnistuja

Uusi jäsen
30.11.2011
27
0
1
Odottelin tähän päivään asti että saammeko jouluapua rahallisesti tai paketteina mut eipä tullut vastauksia kaupoilta sun muulta minne laittelin viestiä ja soittelin no jätin osan laskuja maksamatta ja omat lääkkeet hakematta et sai edes jotain pientä pakettia ja ruokaa ei ole kovin erikoista mut on edes jotain.

Siis mikä tossa susta tekee inhottavan äidin? Etenkin pienet lapset osaa kyllä arvostaa vähiä/pieniäkin paketteja,eivätkä välttämättä osaa odottaa mitään erityistä jouluruokaa.

yritin soitella seurakuntaan mut ei vastailtu ja laittelin s.postia eikä vastausta. en muista milloin meillä viimeks näin tiukkaa jouluna mut jospa ne lapset osaa arvostaa myös pientäkin mitä sain järjestettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja epäonnistuja;25281090:
yritin soitella seurakuntaan mut ei vastailtu ja laittelin s.postia eikä vastausta. en muista milloin meillä viimeks näin tiukkaa jouluna mut jospa ne lapset osaa arvostaa myös pientäkin mitä sain järjestettyä.

Todennäköisesti osaavat arvostaa.
Mutta sinun on turha surkutella kohtaloasi kun itse olet tilanteesi valinnut.
Olisit kyllä VOINUT varautua jouluun etukäteen kunnolla ja vähälläkin rahalla valmistella joulua kotiin(kuten minä,toinen köyhä) mutta et sitä tehnyt.
Nytpä sitten lapsesi saavat kärsiä seuraukset.

[QUOTE="vieras";25281245]Todennäköisesti osaavat arvostaa.
Mutta sinun on turha surkutella kohtaloasi kun itse olet tilanteesi valinnut.
Olisit kyllä VOINUT varautua jouluun etukäteen kunnolla ja vähälläkin rahalla valmistella joulua kotiin(kuten minä,toinen köyhä) mutta et sitä tehnyt.
Nytpä sitten lapsesi saavat kärsiä seuraukset.[/QUOTE]

Ihan oikeasti. Jospa hankkisit vähän joulumieltä etkä syyllistäisi muita?
Hyvää joulua kaikille!

[QUOTE="just";25281291]miten helvetissä se joulu yllättää joka vuosi?? ei varmaan kannata alottaa säästämistä hyvissä ajoin...[/QUOTE]

Ei joulu tullut puskan takaa, mut lainanlyhennyksen korotus ja sähkön tasauslasku

Yhteistyössä