mieheen ja pahasti!! Oon kylläkin naimisissa ja meillä on myös lapsi.. yhdessä ollaan oltu miehen kanssa 6 vuotta ja viimeinen vuosi on tökkinyt pahemman kerran! kaikki mitä mieheni tekee ärsyttää suunnattomasti. asioista ei voida puhua kun ne aina päättyvät pahaan riitaan.. yleensä joka ikinen päivä on jonkunlaista kinaa ja ihan turhanpäiväisistä asioista.. oon niin kyllästynyt tähän nykyiseen tilanteeseen. rakastan toki miestäni, mutta eritavalla mitä aiemmin. tuntuu kuin asuisi kämppiksen kanssa!! seksiä ei oo ollu moniin kuukausiin.. ja hänkin sanoo rakastavansa mua.. tuntuu että tästä pitää päästä pois ja pian.. ja nämä tunteet oli jo ennen kuin tutustuin tähän toiseen..
no nyt olen tämän toisen miehen kans pitänyt yhteyttä pari kuukautta, yleensä puhelimen kautta. seksiä eikä muutakaan olla harrastettu.. mutta puheet on nyt menny siihen suuntaan että joku päivä sekin toteutuu.. oon ollu paljon iloisempi ja paremmalla tuulella muutenkin. nyt en vaan tiiä mitä tekisin asioitten kanssa. toisaalta uusi houkuttelee kovasti, mutta totta, sehän on vaan sitä uutuuden viehätystä.. ja voii mennä ohi hyvinkin nopeesti..
no en tiiä, täytyy miettiä asioita harkiten, mutta olisi kiva kuulla jos jollain muulla samankaltaisia kokemuksia..
no nyt olen tämän toisen miehen kans pitänyt yhteyttä pari kuukautta, yleensä puhelimen kautta. seksiä eikä muutakaan olla harrastettu.. mutta puheet on nyt menny siihen suuntaan että joku päivä sekin toteutuu.. oon ollu paljon iloisempi ja paremmalla tuulella muutenkin. nyt en vaan tiiä mitä tekisin asioitten kanssa. toisaalta uusi houkuttelee kovasti, mutta totta, sehän on vaan sitä uutuuden viehätystä.. ja voii mennä ohi hyvinkin nopeesti..
no en tiiä, täytyy miettiä asioita harkiten, mutta olisi kiva kuulla jos jollain muulla samankaltaisia kokemuksia..