P
pihkassa hirviöön
Vieras
otsikko on vähän hassu, mutta nyt on käynyt niin että olen lätkässä 5kymppiseen mieheen joka on hurjan rujon näkönen ja suorastaan "ruma" naamasta, moni saa hänestä ihan väärän kuvan pärstävärkin perusteella. Itsekin kuvittelin hänet ihan erilaiseksi ennen ku tutustuimme ja juttelimme koko viikonlopun yhdessä.
Olen jo haaveillut että alan seurustelemaan tän henkilön kanssa, ainoo mikä arveluttaa on tuttujen kommentit.. juuri koska mies näyttää pelottavalta kaljasieppo-karjulta, vaikkei sellanen olekaan. Pitkästä aikaa oon tavannut hauskan, itsenäisen ja rehellisen duunarin jolla on hyvä sydän ja kaikkea kivaa annettavaa.. ja nyt mietin mitä reaktioita heräis ympäristössä jos esittelisin hänet joskus miesystävänäni. On mulla huolet.
Mutta oikeesti.. Pitääkö mun vaan pitää suhde salassa ja nautiskjellaan vaan kaksin toisistamme.. ja katsoo miten asiat etenee. Äitini sais vähintään sydänkohtauksen, kun näkis miehen, mutta tutustuessaan takuulla tykästyis myös.
Olen jo haaveillut että alan seurustelemaan tän henkilön kanssa, ainoo mikä arveluttaa on tuttujen kommentit.. juuri koska mies näyttää pelottavalta kaljasieppo-karjulta, vaikkei sellanen olekaan. Pitkästä aikaa oon tavannut hauskan, itsenäisen ja rehellisen duunarin jolla on hyvä sydän ja kaikkea kivaa annettavaa.. ja nyt mietin mitä reaktioita heräis ympäristössä jos esittelisin hänet joskus miesystävänäni. On mulla huolet.