Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Voi että, ihana hurahduksen kohde. Arvaa mihin minä olen nyt hurahtanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Voi että, ihana hurahduksen kohde. Arvaa mihin minä olen nyt hurahtanut?
hmm. sä olet niin yllätyksellinen et vaikea tietää, mutta olisko vaikka pitsinnypläys?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Vuoristosairaala =) Ihana 80-luku
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Voi että, ihana hurahduksen kohde. Arvaa mihin minä olen nyt hurahtanut?
hmm. sä olet niin yllätyksellinen et vaikea tietää, mutta olisko vaikka pitsinnypläys?![]()
Ei ihan. Itse asiassa minulla on kaksi uutta hurahdusta. Eka on kutoa 15x15cm neulelappuja, joista aion ommella torkkupeiton,kun niitä on tarpeeksi. Yhdeksäs lappu tulossa, mutta ei ilmeisesti ihan vielä riitä![]()
Ja toinen on BBC Proms, brittiläinen musiikkitapahtuma. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kuule, tuo tilkkupeitto kuulostaa vaaralliselta. Anoppi ja mummoihminen nyplää niitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kuule, tuo tilkkupeitto kuulostaa vaaralliselta. Anoppi ja mummoihminen nyplää niitä.![]()
No ei kauhean paljon vaarallisemmalta kuin 80-luvun saksalaiset sairaalasarjat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Niin no, nyt kun sanot sen noin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kuule, tuo tilkkupeitto kuulostaa vaaralliselta. Anoppi ja mummoihminen nyplää niitä.![]()
No ei kauhean paljon vaarallisemmalta kuin 80-luvun saksalaiset sairaalasarjat![]()