Olen huomannut, että vaatimattoman näköisillä on hirveästi lasten kuvia esillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli irc-galleria, facebook ym. profiilit täynnä lasten kuvia, yleensä vielä oletuskuvana lasten kuva. Sen sijaan omaa kuvaa ei näy missään, ehkä joku tosi pieni tai muuten epäselvä saattaa näkyä. Ja todellisuudessa nämä kauniilla lapsilla ylpeilevät vanhemmat ovat usein lihavia, ei-minkään-näköisiä, jopa rumia. Kai se sitten menee niin, että kun ei omaa naamaa kehtaa näyttää niin laitetaan profiilit täyteen lasten kuvia (tai vaihtoehtoisesti lemmikkien kuvia).

No mistäs sä voit tietää, että se ihminen on vaatimattoman näkönen, ellei sillä ole sitä omaa kuvaa sielä :D Ellei sitten ole tuttu...'

Mulla on lapseni kuvia facebookissa, ja paljon, enkä mä mielestäni ole vaatimattoman näköinen, kauniiksihan eilenkin baarissa sano yks mies. Mutta, mulla toisaalta on niitä omiakin kuvia sielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Alkuperäinen kirjoittaja Mi:
Itserakkautta paistatella joka paikassa naamansa kanssa. Ennemmin vaikka se kissan kuva esille!

Itserakkaus on kuules tärkeä asia!!! :attn:

Ja joku face ja ircci perustuu melkoltikin ja pitkältikin MINUUN. Siis minun face, ircissä en olekkaan. Miksi joku haluaa pitää facessa profiilia mutta ei sitten laita edes kuvaansa sinne?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Eli irc-galleria, facebook ym. profiilit täynnä lasten kuvia, yleensä vielä oletuskuvana lasten kuva. Sen sijaan omaa kuvaa ei näy missään, ehkä joku tosi pieni tai muuten epäselvä saattaa näkyä. Ja todellisuudessa nämä kauniilla lapsilla ylpeilevät vanhemmat ovat usein lihavia, ei-minkään-näköisiä, jopa rumia. Kai se sitten menee niin, että kun ei omaa naamaa kehtaa näyttää niin laitetaan profiilit täyteen lasten kuvia (tai vaihtoehtoisesti lemmikkien kuvia).

No mistäs sä voit tietää, että se ihminen on vaatimattoman näkönen, ellei sillä ole sitä omaa kuvaa sielä :D Ellei sitten ole tuttu...'

Mulla on lapseni kuvia facebookissa, ja paljon, enkä mä mielestäni ole vaatimattoman näköinen, kauniiksihan eilenkin baarissa sano yks mies. Mutta, mulla toisaalta on niitä omiakin kuvia sielä...

Niin ja pakko vielä lisätä, että meidän lapsi on kyllä kaunis, ja miksi en laittaisi lapseni kuvia esille...

Tunnustan, en ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään hehkeänä ja inhoan vielä ylikaiken valokuvissa olemista. :ashamed: Suoraansanottuna, joskus kun pitää omia kuvia etsiä niin ei niitä koneelta montaa löydy, ehkä siksi että olen itse yleensä aina kameran takana.

Lapsista taas on kuvia paljon ja koirastakin, siksi kai ne ovat vahvasti esillä. Ja juu, onhan ne kieltämättä kauniimpaa katseltavaa...

:laugh: En mä ainakaan ole yhtään vaatimattoman näkönen, olen jopa vähän mallin hommia puuhastellu aikoinaan, ja on mulla helvetin hyviä kuvia itestäni olemassa. Silti mulla on facessa paljon lasten kuvia, ja hyvin vähän omia. Ihan siksi, että kavereita varten sinne kuvia lisäilen, ja mun kavereita kiinnostaa huomattavasti enemmän mun lasten kuvat, kuin jotkut mun biksukuvat tms.
Todella monella tutulla myös niitä lasten kuvia, ja yhtään lihavaa, vaatimatonta tai rumaa kaveria multa ei fb:ssä löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Lasten ja lemmikkien kuvia minullakin enimmäkseen on naamakirjassa..
minusta jokseenkin naurettavaa laittaa kymmeniä omia kasvokuviaan eri kulmista esille ;)

Lapsi on myös itsenäinen yksilö, ei pelkkä vanhempiensa jatke..

Mun mies on kieltänyt lasten kuvien esillelaiton. Miehellä on siihen mielestäni oikeus, koska lapset ovat myös hänen.. Perusteluna oli, että lapsilla pitää itsellään olla oikeus päättää haluavatko näyttää kuviaan vai eivät.. Olen samoilla linjoilla, joten nielen ylpeyteni, vaikka lapsiani joskus tahtoisinkin esitellä. :snotty: Omia kuviani näytän, jos siltä tuntuu - niiden näyttämistä tuskin voi kukaan kieltää..

Lemmikkejä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Lasten ja lemmikkien kuvia minullakin enimmäkseen on naamakirjassa..
minusta jokseenkin naurettavaa laittaa kymmeniä omia kasvokuviaan eri kulmista esille ;)

Lapsi on myös itsenäinen yksilö, ei pelkkä vanhempiensa jatke..

Mun mies on kieltänyt lasten kuvien esillelaiton. Miehellä on siihen mielestäni oikeus, koska lapset ovat myös hänen.. Perusteluna oli, että lapsilla pitää itsellään olla oikeus päättää haluavatko näyttää kuviaan vai eivät.. Olen samoilla linjoilla, joten nielen ylpeyteni, vaikka lapsiani joskus tahtoisinkin esitellä. :snotty: Omia kuviani näytän, jos siltä tuntuu - niiden näyttämistä tuskin voi kukaan kieltää..

Mun mies ei oo kieltänyt, mut mä ajattelen kans jotenkin niin, että kun mun lapset eivät osaa vastata saako kuvia julkaista vai ei, niin en niiden kuvia kauheasti esittele. Joskus on tainnut olla joku pienikokoinen kuva esillä, josta ei niin selvästi tunnista kasvoja.

Ja jos joku kiinnostuu musta ihmisenä, en halua että ulkonäkö vaikuttaa siihen kummallakaan tavalla, siis pos tai neg.

Mulla ei ole omia eikä lapsen kuvia ympäri nettiä, mutta kun jotain irc-galleriaa selailee, niin on se aika vastenmielistä miten jotkut on niin täynnä itseään että saattaa löytyä sata kuvaa omasta maalatusta pärstästä erilaisissa kännilärvätilanteissa. Varsinkin teinimuijat.. Siis hyi yäk :D Kyllä mä mielummin niitä lasten ja lemmikkien kuvia katselen.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mää en oo kaunis, mut kirjassa on omakin naamakuva. Lapsen kuvia ei täälä oo nähty eikä niitä montaa kirjassakaan oo.

Eikös kaikki leijonat ole kauniita jollain tavalla? Olet ilmeisesti kuukauden tarkkuudella saman ikäinen kuin minä :wave:

En kyllä mäkään arvosta niitä "valokuvia", jotka siis ovat suuri pyhäinhäväistys ihanalle valokuvataiteelle, ne itseotetut surkeassa valaistuksessa otetut laajakulmaotokset saisi kaikki heittää roskakoriin. Miten kukaan kehtaa niin surkeita kuvia julkaista ylipäänsä? Malleissa ei monesti siis ole mitään vikaa, mutta ne valokuvat, ihan hirveitä!! :o

Yhteistyössä