B
Beep
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Itserakkautta paistatella joka paikassa naamansa kanssa. Ennemmin vaikka se kissan kuva esille!
Itserakkaus on kuules tärkeä asia!!! :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Itserakkautta paistatella joka paikassa naamansa kanssa. Ennemmin vaikka se kissan kuva esille!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli irc-galleria, facebook ym. profiilit täynnä lasten kuvia, yleensä vielä oletuskuvana lasten kuva. Sen sijaan omaa kuvaa ei näy missään, ehkä joku tosi pieni tai muuten epäselvä saattaa näkyä. Ja todellisuudessa nämä kauniilla lapsilla ylpeilevät vanhemmat ovat usein lihavia, ei-minkään-näköisiä, jopa rumia. Kai se sitten menee niin, että kun ei omaa naamaa kehtaa näyttää niin laitetaan profiilit täyteen lasten kuvia (tai vaihtoehtoisesti lemmikkien kuvia).
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Itserakkautta paistatella joka paikassa naamansa kanssa. Ennemmin vaikka se kissan kuva esille!
Alkuperäinen kirjoittaja naurettavia jotkut..:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on paljon kuvia lapsista feissarissa....olen ylpeästi ruma ja lihava....
älä jaksa. sä et ole lihava esim.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on paljon kuvia lapsista feissarissa....olen ylpeästi ruma ja lihava....
joo, kuvista näkyy että ainakin 30 kiloa ylipainoa... Voi sua raukkaa... muutenkin näytät 70 vuotiaalta... jep jep.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli irc-galleria, facebook ym. profiilit täynnä lasten kuvia, yleensä vielä oletuskuvana lasten kuva. Sen sijaan omaa kuvaa ei näy missään, ehkä joku tosi pieni tai muuten epäselvä saattaa näkyä. Ja todellisuudessa nämä kauniilla lapsilla ylpeilevät vanhemmat ovat usein lihavia, ei-minkään-näköisiä, jopa rumia. Kai se sitten menee niin, että kun ei omaa naamaa kehtaa näyttää niin laitetaan profiilit täyteen lasten kuvia (tai vaihtoehtoisesti lemmikkien kuvia).
No mistäs sä voit tietää, että se ihminen on vaatimattoman näkönen, ellei sillä ole sitä omaa kuvaa sieläEllei sitten ole tuttu...'
Mulla on lapseni kuvia facebookissa, ja paljon, enkä mä mielestäni ole vaatimattoman näköinen, kauniiksihan eilenkin baarissa sano yks mies. Mutta, mulla toisaalta on niitä omiakin kuvia sielä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli irc-galleria, facebook ym. profiilit täynnä lasten kuvia, yleensä vielä oletuskuvana lasten kuva. Sen sijaan omaa kuvaa ei näy missään, ehkä joku tosi pieni tai muuten epäselvä saattaa näkyä. Ja todellisuudessa nämä kauniilla lapsilla ylpeilevät vanhemmat ovat usein lihavia, ei-minkään-näköisiä, jopa rumia. Kai se sitten menee niin, että kun ei omaa naamaa kehtaa näyttää niin laitetaan profiilit täyteen lasten kuvia (tai vaihtoehtoisesti lemmikkien kuvia).
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Lasten ja lemmikkien kuvia minullakin enimmäkseen on naamakirjassa..
minusta jokseenkin naurettavaa laittaa kymmeniä omia kasvokuviaan eri kulmista esille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Lasten ja lemmikkien kuvia minullakin enimmäkseen on naamakirjassa..
minusta jokseenkin naurettavaa laittaa kymmeniä omia kasvokuviaan eri kulmista esille![]()
Lapsi on myös itsenäinen yksilö, ei pelkkä vanhempiensa jatke..
Mun mies on kieltänyt lasten kuvien esillelaiton. Miehellä on siihen mielestäni oikeus, koska lapset ovat myös hänen.. Perusteluna oli, että lapsilla pitää itsellään olla oikeus päättää haluavatko näyttää kuviaan vai eivät.. Olen samoilla linjoilla, joten nielen ylpeyteni, vaikka lapsiani joskus tahtoisinkin esitellä. :snotty: Omia kuviani näytän, jos siltä tuntuu - niiden näyttämistä tuskin voi kukaan kieltää..
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Mää en oo kaunis, mut kirjassa on omakin naamakuva. Lapsen kuvia ei täälä oo nähty eikä niitä montaa kirjassakaan oo.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Itserakkautta paistatella joka paikassa naamansa kanssa. Ennemmin vaikka se kissan kuva esille!
Alkuperäinen kirjoittaja näin on marjat:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Itserakkautta paistatella joka paikassa naamansa kanssa. Ennemmin vaikka se kissan kuva esille!
Juu, mutta rajansa silläkin...