Olen huomannut, että vaatimattoman näköisillä on hirveästi lasten kuvia esillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli irc-galleria, facebook ym. profiilit täynnä lasten kuvia, yleensä vielä oletuskuvana lasten kuva. Sen sijaan omaa kuvaa ei näy missään, ehkä joku tosi pieni tai muuten epäselvä saattaa näkyä. Ja todellisuudessa nämä kauniilla lapsilla ylpeilevät vanhemmat ovat usein lihavia, ei-minkään-näköisiä, jopa rumia. Kai se sitten menee niin, että kun ei omaa naamaa kehtaa näyttää niin laitetaan profiilit täyteen lasten kuvia (tai vaihtoehtoisesti lemmikkien kuvia).

joo ilmoittaudun! mulla on aina näin en tykkää omaa naamaani kattoa ja mulla on nätit lapset ja söpöt lemmikit...
ei kyll fb:ssa kun en ole siellä muutenkaan "asioinut", mutt seinillä, pöydillä, kukkarossa yms...

jaha että tälläinen tarina tällä kertaa... en kyllä itse tuota nyt ihan tuollaisena niele...

kyllä mulla itselläni fb.tä koristaa ihan oma naamani... mutta myös on paljon junnusta kuvia... jo senkin takia että välimatkat on pitkiä ja sukulaisista suurin osa on fb kuluttajia, niin voi jakaa hyvin lapsen kasvun ja kehityksen kuvina pidempi matkalaisten kanssa...

tosin junnun kuvista 90 prosenttia on vain perheen ja suvun nähtävänä.

mä yhdyn kyl tähänkin, mutta ihmettelen kun mun yhdellä kaverilla facebookissa on koiran kuva profiilikuvana, siis tosi hyvänäköisellä naisella! Eikä ole kuin yksi epäselvä kuva itsestään koko kuva-albumissa siellä.
Sillä pärställä mä valokuvaisin itteäni joka suunnasta ja laittasin kuvaa jakoon :-D

Mikä on vaatimattoman näköinen? Eiköhän se ole jokaisen omassa mielessä se käsitys mikä on ruma tai kaunis eli ei voi yleistää. Sitäpaitsi ulkonäkö on aika mitätön keskustelunaihe minusta ja osoittaa alikehittynyttä ajattelutapaa. PS. Olen kaunis ja lapseni ovat kauniita - minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli irc-galleria, facebook ym. profiilit täynnä lasten kuvia, yleensä vielä oletuskuvana lasten kuva. Sen sijaan omaa kuvaa ei näy missään, ehkä joku tosi pieni tai muuten epäselvä saattaa näkyä. Ja todellisuudessa nämä kauniilla lapsilla ylpeilevät vanhemmat ovat usein lihavia, ei-minkään-näköisiä, jopa rumia. Kai se sitten menee niin, että kun ei omaa naamaa kehtaa näyttää niin laitetaan profiilit täyteen lasten kuvia (tai vaihtoehtoisesti lemmikkien kuvia).

Mitäs sitten vaikka näin olisi? Mikä oli tämän mielipiteen tarkoitus? Toivottavasti ei ainakaan pahoittaa kenenkään mieltä!

Tietenkään kaikki eivät mitenkään voi olla yhtä komeita, kauniita tai seksikkäitä. Miksi edes pitäisi?

Musta on ihan tyhmää pitää facessa kuvanaan lapsensa tai jotain muuta kuvaa. Jos on jo kaverina facessa niin voidaan olettaa että jollain lailla tunnetaan ja en usko että sun naama on a)piirretty kisu B) puu jossa kukkia tai karkkeja(?) c) 6kk vanha,,,

Yhteistyössä