Olen huolissani yhestä ihmisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Ongelma on vaan se etten tunne, ja muiden puheiden perusteella ei ole ihan kunnossa.
nämä muut kun ei halua mitään tehdä, tai ei välitä.
Vaikeeta sitten mennä tuntemattomalle mitään puhumaan ja voi ottaa pahastikin itseensä jota en halua.

tarkasti halua kertoo miks huomaa että jotain on vialla mutta on tosi yksinäinen ja takertunu yhteen ihmiseen liiankin kanssa. tekee ihan ihmeellisiä juttuja mitä ei voi normaaliks toiminnaks sanoo.

Mulla ois tarve kuitenkin yrittää auttaa, ikävä kuulla jos toisella on tosi paha olla.
Miettiny että jos vaan menisin puhumaan niitä näitä ja pyytäisin vaikka kahville, sekin tuntuu jotenkin tunkeilulta.

piti kysymäni että tekisittekö asialle mitään ja mitä? Ja tuntuisko teistä tunkeilulta jos joku tulis teille höpöttään vaan eikä edes tunne ja pyytelis kahville?

no ihmettelisin jotta miksikäs utelet? että ootko niitä ns. naapurikyyliä.... :whistle:

sori, kysyit ja vastasin jotta miten ite asian ottasin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no ihmettelisin jotta miksikäs utelet? että ootko niitä ns. naapurikyyliä.... :whistle:

No niin pitikin ja vähän samoilla ajatuksilla olen itekin.
Mulla ei ole tarvetta kenenkään asioita udella eikä muutakaan mutta mua vaan harmittaa kun tiedän että toisella ei ole kaikki kunnossa.
Kait se on vaan annettava olla vaikka kuitenkin ite ajattelisin niin että jos mulla ois oikeen hirvee olla niin joku edes sanois jotain tai olis vaan vaikka olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mulla ei ole tarvetta kenenkään asioita udella eikä muutakaan mutta mua vaan harmittaa kun tiedän että toisella ei ole kaikki kunnossa.
Kait se on vaan annettava olla vaikka kuitenkin ite ajattelisin niin että jos mulla ois oikeen hirvee olla niin joku edes sanois jotain tai olis vaan vaikka olemassa.

yritä saaha jonku hänen kaverinsa hälle korvaksi ja olokapääksi. kait hällä semmosia on?

yritä saaha jonku hänen kaverinsa hälle korvaksi ja olokapääksi. kait hällä semmosia on?

Kun ei ole ilmeisesti ketään, ainakaan koskaan nähnyt kenenkään kanssa tätä ihmistä. Tämäkin keneen nyt on turvautunu niin naureskelee vaan ja puhuu takana päin.

Kun ei ole ilmeisesti ketään, ainakaan koskaan nähnyt kenenkään kanssa tätä ihmistä. Tämäkin keneen nyt on turvautunu niin naureskelee vaan ja puhuu takana päin.

:/ no ompas hällä kaveri.... toella surulliselta kuullostaa.... en kyllä ite asiassa tiiä mitä tekisin siun tilanteessa...

No totta kai sä menet hieromaan tuttavuutta. Ei ole väärin "rakastaa lähimmäistä", vaikka se olisi tuntematonkin. Suomessahan ei kukaan välitä kenestäkään nykyään.

Olen kyllä moikkaillu tässä jos törmään mutta ei sieltä takas ole mitään tullu, paitsi tossa yks päivä mielestäni nyökkäs. kai sekin jo on alkua.

En muuten olis edes uskonu näitä juttuja mitä kertoilevat mutta mies sano että jotain sillä on vialla mutta mitä niin ei tiedä.
No mulla tietty heti tuli tämä tila että pitäähän sitä nyt jotenkin yrittää auttaa eikä vaan pälistä takana toisen ongelmista, joskus pelkästään voi auttaa kun tietää että joku kuuntelee. mies nyt ei tietenkään mun asiasta perustanu, että et voi koko maailmaa pelastaa vaikka kuinka haluaisit.

piti kysymäni että tekisittekö asialle mitään ja mitä? Ja tuntuisko teistä tunkeilulta jos joku tulis teille höpöttään vaan eikä edes tunne ja pyytelis kahville?

En itse tekisi mitään, mutta luultavasti ilahtuisin jos joku tulisi minulle juttelemaan.

Kuumimmat

Yhteistyössä