Olen hulluuden partaalla imusolmukeiden vuoksi

  • Viestiketjun aloittaja "kike"
  • Ensimmäinen viesti
"kike"
tai lähinnä mua hoitaneiden lääkäreiden... Minulla on ollut nyt jonkun aikaa imusolmukkeet turvonneet kaulalla. Kuukausi sitten On otettu verikokeet, keuhkokuvat ja ultra, niissä kaikki ok. Eilen lääkäri päivystyksessä totesi myös soliskuopassa turvonneen imusolmukkeen, ja oli sitä mieltä, ettei se ole mitään. Millä ihmeellä saan lääkärit tutkimaan minut kunnolla, tuntuu että tulen hulluksi kun mitään syytä ei selvitetä näille. Ja olen ollut siinä käsityksessä, että nimenomaan soliskuopassa ei saa olla imusolmukkeita turvonneena. Kaikki jankuttaa vaan flunssasta, mitä minulla ei ole. Tässä iskee epätoivo ja raivo jo pikkuhiljaa.
 
relaa
Mulla on ollut kauan, ei ollut vaarallista, oli nivusissa, kainaloissa ja kaulalla. Luultavasti heinänuha piti niitä yllä, kun tautia ei ollut ollut. Hävis sitten kuukausien päästä itsekseen pois. Älä koske niihin, ne pahenee vaan.
 
"kike"
Mulla on ollut kauan, ei ollut vaarallista, oli nivusissa, kainaloissa ja kaulalla. Luultavasti heinänuha piti niitä yllä, kun tautia ei ollut ollut. Hävis sitten kuukausien päästä itsekseen pois. Älä koske niihin, ne pahenee vaan.

Ai ihan soliskuopassakin? Tutkittiinko sinulla niitä?
Semmonen fiilis rupee olemaan, että kaivan ne ite irti ja vien johonkin tutkittaviksi.
 
"kike"
[QUOTE="jos";28673226]kerta oot ultrassa niiden kanssa käynyt ni tuskinpa mitään vakavampaa on,rtg-lääkäri olis ottanut näytteen kyllä jos olisi ollut sitä mieltä.[/QUOTE]

Juu, mutta tää soliskuopan solmuke on nyt uusi juttu.
 
Jos sä syöpää pelkäät niin se kyllä näkyisi verikokeissa. Joten jos noinkin moni lääkäri sanoo ettei huoleen ole syytä, ehkäpä kannattais jo uskoa? Tai sitten mennä yksityiselle.

Mulla oli viime talvena rintakehän ns. välitilan imusolmukkeet jonkin verran turvonneet pitkän aikaa. Ja vaikka mulla on tässä remissiossa oleva leukemia alla niin lääkärit eivät tehneet asialle mitään. Totesin tuolloin että jos lääkärit eivät ole huolissaan niin miksi mun pitäisi olla...?
 
"kike"
Jos sä syöpää pelkäät niin se kyllä näkyisi verikokeissa. Joten jos noinkin moni lääkäri sanoo ettei huoleen ole syytä, ehkäpä kannattais jo uskoa? Tai sitten mennä yksityiselle.

Mulla oli viime talvena rintakehän ns. välitilan imusolmukkeet jonkin verran turvonneet pitkän aikaa. Ja vaikka mulla on tässä remissiossa oleva leukemia alla niin lääkärit eivät tehneet asialle mitään. Totesin tuolloin että jos lääkärit eivät ole huolissaan niin miksi mun pitäisi olla...?
Tohonkin verikoeasiaan on niin monta mielipidettä.. Joillain ei ole näkynyt mitään, eikä ole ollut mitään oiretta ja silti on vaikka mitä ollut. Tää on niin haitarista kuin olla voi..

Yritin lohduttautua sillä, että on niin pahasti lihakset jumissa ym, että se nostaisi nuo solmukkeet pintaan, mutta sekään ei kuulemma ole mahdollista.
 
"Kike"
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;28673504:
muista, että kun imusolmukkeet turpoavat kunnolla paranee tilanne hyvin hitaasti useimmiten. Imusolmukkeiden pienentyminen kestää vähintäkin kuukausia, jopa vuoden.
Se vaan häiritsee, ettei ole tietoa miksi ovat turvoksissa. Ja tuosta soliskuopasta on aina puhuttu, että on suurinpiirtein satavarma, että on jotain pahanlaatuista, jos sieltä jotain löytyy.
 
"Kike"
[QUOTE="Kike";28673593]Täytyy joo vielä googletella. Mutta hyvä tietää ainakin tuo, kiitos ????[/QUOTE]

On tainnu jäädä väärä nappi pohjaan tuossa lopussa. Olin kyllä laittavinani hymiön :D
 
  • Tykkää
Reactions: Corona77

Yhteistyössä