M
"molla"
Vieras
2v syö sormin, vaikka miten olen yrittänyt tarjota haarukkaa ja puolet ruuista päätyy lattialle. tavoitteeni vieroittaa yömaidosta kun täyttää 1 ei onnistunut, sillä eihän sitä huutoa kestä kuunnella!! ja tuosta tutistakaan ei päästä eroon, saa 1-2 krt päivässä hysteerissä kohtauksia joiden aikana kirkuu/ulvoo/ rääkyy & lietsoo itseään vain kahta kauheampaan paniikkin, tutti lopettaa kohtauksen tai lieventää sitä.
mikään kirjan tai nallen esittely kohtauksen aikana ei auta, kokeiltu on!
kerran huusi 45 min neuvolan lattialla kun se saamarin tutti oli jäänyt kotiin, lopulta kannoin selkä kaarella nikottelevan hikisen & räkäisen lapsen autoon ja lievää väkivaltaa käyttäen sain vöihin..
mitä minä olen tehnyt väärin? tuntuu, että muilla nämä asiat sujuvat niin helposti! :O
mikään kirjan tai nallen esittely kohtauksen aikana ei auta, kokeiltu on!
kerran huusi 45 min neuvolan lattialla kun se saamarin tutti oli jäänyt kotiin, lopulta kannoin selkä kaarella nikottelevan hikisen & räkäisen lapsen autoon ja lievää väkivaltaa käyttäen sain vöihin..
mitä minä olen tehnyt väärin? tuntuu, että muilla nämä asiat sujuvat niin helposti! :O