Olen epätietoinen

Hei vaan, mulla on tullut nyt pari päivää sellasta limasta vuotoa mut siinä on aavistuksen verran verta..Onkohan se ovulaatioo vai vaan menkat tulossa? En oo ainakaa mielestäni tässä kierrossa bongannut ovista..

Onko kellää ollu vastaavaa?
 
Moi, missä vaiheessa kiertoa olet suunnilleen menossa?

Mulla oli nuorempana (ennen pillereiden aloittamista) välivuotoja aina oviksen aikaan - siis sellaista pientä verisyyttä limojen seassa. Gynen mukaan johtui korkeista hormonitasoista, mutta on kuulemma ihan normaalia ja harmitonta.

Toinen vaihtoehto on tuo Annankin mainitsema kiinnittymisvuoto, joka muistaakseni yleensä ajoittuu n. viikko ovulaation jälkeen. Mutta jos olet ihan kierron lopussa, niin voihan tuo olla merkki myös menkkojen alkamisesta... mulla on viimeiset puoli vuotta alkaneet menkat aina pienellä tiputtelulla, jota on kestänyt pari-kolme päivää ennen varsinaista hanojen aukeamista.

Vaihtoehtoja on siis monia... mutta toivotaan, että kyse olisi oviksesta tai kiinnittymisestä. :) Peukkuja!
 
kierto on kyllä reippaasti yli puolen välin, mul on kyllä nykyää niin epäsäännöliset menkat että..no täytyy tehä eka vaik ovistesti..tänää ei oo tullu mitää, ehkä aavistuksen rusehtavaa..
Kiitos vastauksista! =)
 
Kyllä ne menkat alko, mutta oudot ovat ku ei koske yhtää ja on superniukat..tosi päinvastaset mitä normaalisti..parit edellisetki ollu samanlaiset, en tiiä pitäskö lekurilla käyä vai vaan olla tyytyväinen niukkoihin ja kivuttomiin menkkoihin..
 

Yhteistyössä