olen ehkä feministi mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

provo

Vieras
inhoan miehiä! en siis kaikkia mutta katsopas:
juopot, 95 % miehiä!
rikolliset, 95% miehiä!
perinnöllistä sairautta kantavat, sama juttu
väkivaltaiset, samoin
huumeiden käyttäjät, joo
ongelmia oppimisessa, pojat 80%, tytöt 20%
häiriökäyttäytymistä luokassa/tms, pojat 95%

tämä tuli mieleen tosta ketjusta, jossa arvosteltiin ajokäyttäytymistä! miehet ajaa 75 prosenttia kaikista kolareista ja siksi, että kuvittelevat itsestään liikoja. naiset ajavat kolarin, koska ovat arempia kuskeja tai osaamattomia, eivät ns. "pahuuttaan". ja tämä pätee kaikissa elämän osa-alueissa, naiset on empaattisempia, kiltimpiä, sosiaalisempia, hellempiä, lempeämpiä lasten kasvatuksessa ja tätä listaa vois jatkaa loputtomiin!!!

mm. tämän takia halusin itselleni tyttöjä lapsiksi, ettei tarvii pelätä et 25 vuoden päästä on juoppo lapsi (siis poika), tai huumeidenkäyttäjä/rikollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
juopot, 95 % miehiä!
rikolliset, 95% miehiä!
väkivaltaiset, samoin
huumeiden käyttäjät, joo

tämä tuli mieleen tosta ketjusta, jossa arvosteltiin ajokäyttäytymistä! miehet ajaa 75 prosenttia kaikista kolareista ja siksi, että kuvittelevat itsestään liikoja. naiset ajavat kolarin, koska ovat arempia kuskeja tai osaamattomia, eivät ns. "pahuuttaan". ja tämä pätee kaikissa elämän osa-alueissa, naiset on empaattisempia, kiltimpiä, sosiaalisempia, hellempiä, lempeämpiä lasten kasvatuksessa ja tätä listaa vois jatkaa loputtomiin!!!

mm. tämän takia halusin itselleni tyttöjä lapsiksi, ettei tarvii pelätä et 25 vuoden päästä on juoppo lapsi (siis poika), tai huumeidenkäyttäjä/rikollinen.

siis miehet on kyllä osana kaikessa pahassa mut eihän tota voi yleistää. mistähän se johtuu, että useimmiten rikollinen on mies. siis vankilat täynnä miehiä, naisvankiloita on vaan joka sadas vankila! jostainhan se johtuu!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juopot, 95 % miehiä!
rikolliset, 95% miehiä!
väkivaltaiset, samoin
huumeiden käyttäjät, joo

siis miehet on kyllä osana kaikessa pahassa mut eihän tota voi yleistää. mistähän se johtuu, että useimmiten rikollinen on mies. siis vankilat täynnä miehiä, naisvankiloita on vaan joka sadas vankila! jostainhan se johtuu!!
Johtunee kasvatuksesta. Kurin puutteesta, sallitaan enemmän "pahaa" kuin tytöille. Toisaalta vaaditaan olemaan kovia, vahvoja ja peittämään tunteet. Tulos: epävarma, sisältä rikkinäinen mies joka ei osaa hakea/pyytää apua ongelmiin. Ei edes tohdi myöntää että ongelmaa on. Ottaa mielummin "miehiset" keinot käyttöön = juominen, väkivalta, rikokset

Itse asiassa toi miesten suurempi kolariluku selittyy suuremmilla kilomterimäärillä (keskimäärin). Ajettua kilometriä kohden naiset ajaa enemmän kolareita. Mitä enemmän on tien päällä, sitä todennäköisemmin jossain vaiheessa rysähtää. Tutkimus aiheesta:

Miehet: Vastaajia: 1531 | Keskimäärin ajetut kilometrit: 17353 km | Vähintään yksi itse aiheutettu vahinko: N. 28 % (428,68 kpl)

Naiset: Vastaajia: 1684 | Keskimäärin ajetut kilometrit: 7129 | Vähintään yksi itse aiheutettu vahinko: N. 22% (370,48 kpl)

Kuinka monen kilometrin välein kuljettajat ajoivat onnettomuuksia (jos ne jakautuisivat tasaisesti) ?

Miehet: 17353*1531 (koko ryhmän ajama matka yhteensä) / 428,68 (onnettomuuksia aiheuttaneet) = 61975 km

Naiset: 7129*1684 / 370,48 = 32405 km

juopot, 95 % miehiä!
rikolliset, 95% miehiä!
väkivaltaiset, samoin
huumeiden käyttäjät, joo

Tuota... feministit eivät inhoa miehiä...

Peesaan aapeeta.
En koskaan toivois itselleni poikaa, ei miehistä muutenkaan ole kuin harmia, eikä pojista äidillekään ole kuin harmia..
Oikeastaan en tiedä mihin edes tarvitsen tuota miestäkään, siitäkin on enemmän harmia kuin hyötyä.
Vituttaa nyt oikein kun aloin ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Itse asiassa toi miesten suurempi kolariluku selittyy suuremmilla kilomterimäärillä (keskimäärin). Ajettua kilometriä kohden naiset ajaa enemmän kolareita. Mitä enemmän on tien päällä, sitä todennäköisemmin jossain vaiheessa rysähtää. Tutkimus aiheesta:

Miehet: Vastaajia: 1531 | Keskimäärin ajetut kilometrit: 17353 km | Vähintään yksi itse aiheutettu vahinko: N. 28 % (428,68 kpl)

Naiset: Vastaajia: 1684 | Keskimäärin ajetut kilometrit: 7129 | Vähintään yksi itse aiheutettu vahinko: N. 22% (370,48 kpl)

Kuinka monen kilometrin välein kuljettajat ajoivat onnettomuuksia (jos ne jakautuisivat tasaisesti) ?

Miehet: 17353*1531 (koko ryhmän ajama matka yhteensä) / 428,68 (onnettomuuksia aiheuttaneet) = 61975 km

Onko tämä se sama tutkimus, josta jo tekijä totesi, että miehet eivät noteeraa pieniä hipaisuja ja naiset laittavat vahingoksi jo pienetkin naarmut?

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Onko tämä se sama tutkimus, josta jo tekijä totesi, että miehet eivät noteeraa pieniä hipaisuja ja naiset laittavat vahingoksi jo pienetkin naarmut?

Ja josta saatiin ainoastaan se lopputulos, että miehet ja naiset määrittävät onnettomuuden eri tavoin. Miehelle onnettomuus on syntynyt vasta sitten kun se vaatii toimenpiteitä ja naiselle silloin, kun tulee vaikka vain naarmuja.

Alkuperäinen kirjoittaja saara:
Peesaan aapeeta.
En koskaan toivois itselleni poikaa, ei miehistä muutenkaan ole kuin harmia, eikä pojista äidillekään ole kuin harmia..
Oikeastaan en tiedä mihin edes tarvitsen tuota miestäkään, siitäkin on enemmän harmia kuin hyötyä.
Vituttaa nyt oikein kun aloin ajatella.

mull asamat aatokset. ite sain talon rakentaa ja tilata kaikki liittymät ja lapset kasvattaa, mies aina poissa, töitä mutta muutakin, ja kaikki jutut sa ite selvittää ja hankkia ja käyttää lapsia lääkärissä, ja sit ku viel jotain hienoa on vaikka kaupasta löytäny, niin kauhee perustelu pitää olla miehelle, ja tappelu tulee et huono juttu, mut sit ku kuitenki hankin, koska tiedän et tarvin, niin mies tulee sanomaan parin vuoden päästä et olipa hyvä hankinta tää. niin mä oon sit että niinhän se oli!!!!

siis mä en jaksa tätä sukupuolten eroa!! ois edes joskus siitä jotain hyötyäki!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miesvihaaja ei ole sanan feministi synonyymi.

se on totta!
olen aatellut että en mä feministikään oo, mut kuiteski elän parisuhteessa miehen kaa ja silleen, et ehkä mä vaan projisoin vihani omaan mieheeni myös koko miessukupuoleen.. ja me muuten ollaan suht onnellisesti naimisissakin, lienee vaikea uskoa? en tiedä, mut oon vaan niin pettynyt välillä oman mieheni käytökseen mm. lastenkasvatuksessa, huutamiseen syyttä ja sellaseen, et koetan etsiä siihen syytä jostain muusta kuin ómasta huonosta aviomiesvalinnastani..

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:

Naisten kolarit ovat kuitenkin keskimäärin harmittomampia ja johtuvat useammin kokemattomuudesta (siis tyyliin kolhaisut parkkeeratessa). Miehet aiheuttavat suuremman osan vakavista kolareista koska yksinkertaisesti ottavat enemmän riskejä liikenteessä.

Ja nyt joku aikaansaava vois etsiä tästä jonkin tutkimuksen, kiitos ;) En vaan ite nyt jaksa...

Ja muuten noista luvuista: se on ihan totta että sekä niistä joilla menee tosi huonosti että niistä joilla menee tosi hyvin on suurin osa miehiä. Naisilla menee yleensä kohtuullisesti.

Ja myös tyhmimmät ja älykkäimmät on miehiä, siis tilastollisesti.

Mut mä tykkään miehistä. Niih!

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Ap ei ole feministi, vaan naissovinisti... tai pelkkä miestenvihaaja. Yritäpäs nyt löytää vähän hyviäkin puolis miehistä. On varmaan raskasta tuntea tuollaista inhoa puolia maailman väestöstä kohtaan.

on niissä hyviäkin puolia: saavat painavia juttuja nostettua ja osaavat käyttää putkiaivomiesten suunnittelemia idioottityökaluja, ja ovat vahvoja jos joku hullu vaikka keskellä yötä tunkeutuu kotiin ja rupeaa riehumaan, mutta kun tarvitsisin henkisiä hyviä juttuja. siis henkistä yhteyttä parisuhteessa tai muissa ihmissuhteissa. tuleeko kellään mieleen onko miehistä apua tällaisessa? onko mies koskaan yhtä vahva henkisesti kuin nainen? tarvitsisin tukea joskus kun ahdistaa niin eikun mies yrittää vaan neuvoa että rauhoitu, älä nyt, ei sulla oo mikään, sä kuvittelet, vähättelee.
ja jos on joku huolestuttava asia vaikka lapsilla niin siitä ei sais ees puhua, kun miestä rupeaa vaan ahdistamaan!! puhuminenhan siihen auttaisi!!! siis ei voi vaan käsittää miehiä ja mihin heitä ees tarvitaankaan!

Juuri tuli eskarista lappu että liikunta ja muut jaetaan tästä lähtien tyttöjen ja poikien ryhmään, että tytöt saavat olla rauhassa :whistle: Säälittää vaan ne hyvin käyttäytyvät pojat kun joutuvat niiden resujen kanssa automaattisesti samaan ryhmään vain sukupuolensa vuoksi. Eskarissa ei kuulemma ole yhtään huonosti käyttäytyvää tyttöä, mutta poikia senkin edestä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ap ei ole feministi, vaan naissovinisti... tai pelkkä miestenvihaaja. Yritäpäs nyt löytää vähän hyviäkin puolis miehistä. On varmaan raskasta tuntea tuollaista inhoa puolia maailman väestöstä kohtaan.

on niissä hyviäkin puolia: saavat painavia juttuja nostettua ja osaavat käyttää putkiaivomiesten suunnittelemia idioottityökaluja, ja ovat vahvoja jos joku hullu vaikka keskellä yötä tunkeutuu kotiin ja rupeaa riehumaan, mutta kun tarvitsisin henkisiä hyviä juttuja. siis henkistä yhteyttä parisuhteessa tai muissa ihmissuhteissa. tuleeko kellään mieleen onko miehistä apua tällaisessa? onko mies koskaan yhtä vahva henkisesti kuin nainen? tarvitsisin tukea joskus kun ahdistaa niin eikun mies yrittää vaan neuvoa että rauhoitu, älä nyt, ei sulla oo mikään, sä kuvittelet, vähättelee.
ja jos on joku huolestuttava asia vaikka lapsilla niin siitä ei sais ees puhua, kun miestä rupeaa vaan ahdistamaan!! puhuminenhan siihen auttaisi!!! siis ei voi vaan käsittää miehiä ja mihin heitä ees tarvitaankaan!

Ainakin mun kohdalla syvällisimmät keskustelut käyn miesten kanssa. Edesmennyt ukkini oli minulle rakas ihminen, jonka kanssa sain pohtia syntyjä syviä. Soitan iskälle, jos jokin asia minua kovasti painaa. Ok, soitan toki äidillekin, mutta hieman eri asioista. Ystävistäni eräs, joka sattuu olemaan sukupuoleltaan mies, on se, joka on oikeastaan uskottuni.

Voimme jutella tuntikausia, ihan kaikesta: oli kyseessä taide, tiede tai mikä muu vain. Ei se sukupuoli tee miehestä sen aivottomampaa, vaikka välillä siltä tuntuisikin. Itse olet siippasi valinnut, erilaisiakin olisi ollut tarjolla. Mä pystyn juttelemaan lapsistanikin kaikkien elämäni tärkeiden miesten kanssa. Toisaalta, ehkä juuri siksi, ettei meillä ole parisuhdetta.

Haluaisin lähteen noille luvuille. Itse en nimittäin ole törmännyt tuollaisiin lukuihin missään.

nuo luvut on ihan mun hatusta! mutta luultavimmin erittäin lähellä totuutta. ihan elämänkokemuksen perusteella!

sehän on jokaisen myöntämäkin fakta että miehet on kaikessa aina edellä naisia kun puhutaan väkivallasta ja rikollisuudesta !! vankilat ja putkat, niiden asukasmäärät puhuu omasta puolestaan, ja kaikki tilastot mitä voi lehdistä lukea, aina mies hakkasi naista ja mies ajoi autola ulos tieltä niin että kolme kuoli ja mies teki jonkun suuren talousrikoksen ja mies sitä ja tätä ja tota!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Ainakin mun kohdalla syvällisimmät keskustelut käyn miesten kanssa. Edesmennyt ukkini oli minulle rakas ihminen, jonka kanssa sain pohtia syntyjä syviä. Soitan iskälle, jos jokin asia minua kovasti painaa. Ok, soitan toki äidillekin, mutta hieman eri asioista. Ystävistäni eräs, joka sattuu olemaan sukupuoleltaan mies, on se, joka on oikeastaan uskottuni.

Voimme jutella tuntikausia, ihan kaikesta: oli kyseessä taide, tiede tai mikä muu vain. Ei se sukupuoli tee miehestä sen aivottomampaa, vaikka välillä siltä tuntuisikin. Itse olet siippasi valinnut, erilaisiakin olisi ollut tarjolla. Mä pystyn juttelemaan lapsistanikin kaikkien elämäni tärkeiden miesten kanssa. Toisaalta, ehkä juuri siksi, ettei meillä ole parisuhdetta.

ehkä mulla on liian vähän miespuolisia ystäviä.. ne ketkä mulla on, on töistä ja siellä ei jotenkin olla ns. ystäviä vaan kavereita ja ei voi puhua mistään vakavasta ku heti siihen otetaan vitsit mukaan ja silleen. mut oon kyl todennu et ystävienkään aviomiesten kaa ei kovin vakavasti voi mistään puhua. ehkä mulla on kokonaan vääränlainen ystäväpiirikin? liian sivistymättömiä moukkia kaikki tyynni.

mikä siinä on että oikeista asioista ei melkeen koskaan saa sellasta syvää ja hedelmällistä keskustelua aikaiseksi. sit jos mä alan jostakin mulle tärkeestä asiasta puhua ni mun mies rupee mua hyssyttelemään et älä mee liian "tunteelliseksi" tai "paasaavaksi". siis raivostuttavaa!

Haluaisin lähteen noille luvuille. Itse en nimittäin ole törmännyt tuollaisiin lukuihin missään.

nuo luvut on ihan mun hatusta! mutta luultavimmin erittäin lähellä totuutta. ihan elämänkokemuksen perusteella!

sehän on jokaisen myöntämäkin fakta että miehet on kaikessa aina edellä naisia kun puhutaan väkivallasta ja rikollisuudesta !! vankilat ja putkat, niiden asukasmäärät puhuu omasta puolestaan, ja kaikki tilastot mitä voi lehdistä lukea, aina mies hakkasi naista ja mies ajoi autola ulos tieltä niin että kolme kuoli ja mies teki jonkun suuren talousrikoksen ja mies sitä ja tätä ja tota!

Arvelinkin noin. Sinun tulisi hakea tilastotietoa, niin ehkä ymmärtäisit asioita. Ja jos joskus sinulle tulee poikalapsia (ellei jo ole), niin lukaise muutama Sinkkosen kirja. Ainakin pienistä pojista kunnon miehiä.

Selitätkö vielä vähän noita perinnölllisiä tauteja?

Yhteistyössä