Olen alkanut käydä Siwassa ostoksilla

Muuton jälkeen meidän lähikauppa on Siwa ja olen siellä alkanut asioimaan. Kaikki perustuotteet löytyy ja hinnat halvempia kuin K-marketissa ja s-marketissa. Lisäksi, kun on tuo bonuskortti ja aina on bonustarjouksia. Kaiken kukkuraksi säästää, kun ei tule heräteostoksia niin kuin Prismassa ja Euromarketissa tuli tehtyä, kun aina muka tarvi jotain tavaraa tai vaatetta :)
 
Kyllä Euromarketteja on. Pitäisi ainakin olla ex-paikkakunnallani. Ainakin täällä missä me asutaan niin s-marketti on kallis eikä S-bonuskortilla ole mitään tarjouksia kuten Ykkösbonuksella on. Siwassa nytkin valio 200g jogurtit tarjouksessa. Prismassa ja S-marketissa ei taida koskaan olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Kyllä Euromarketteja on. Pitäisi ainakin olla ex-paikkakunnallani. Ainakin täällä missä me asutaan niin s-marketti on kallis eikä S-bonuskortilla ole mitään tarjouksia kuten Ykkösbonuksella on. Siwassa nytkin valio 200g jogurtit tarjouksessa. Prismassa ja S-marketissa ei taida koskaan olla.
Meillä on k- kaupassa myös jugurtit 200g 4kpl 1euro.
 
ei ees mun unissa
Alkuperäinen kirjoittaja emppu1:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Kyllä Euromarketteja on. Pitäisi ainakin olla ex-paikkakunnallani. Ainakin täällä missä me asutaan niin s-marketti on kallis eikä S-bonuskortilla ole mitään tarjouksia kuten Ykkösbonuksella on. Siwassa nytkin valio 200g jogurtit tarjouksessa. Prismassa ja S-marketissa ei taida koskaan olla.
Meillä on k- kaupassa myös jugurtit 200g 4kpl 1euro.
s-marketissa 1kilo jugurttia maksaa 89senttiä ja muoviroskaakaan ei tule..
 
Meidän lähisiwa on ihan sikakallis! :eek:

Sen lisäksi siellä on tosi huonosti tuotteita.
Varmaan joka toinen kerta pitää mennä kauempana sijaitsevaan ässään, kun siwassa ei ole tuotetta jota tarviin (ja nää tuotteet on ihan tavallisia; kermaviiliä, jauhelihaa, salaattia, banaaneja, jne..).

Kohta en enää vaivaudu menemään koko puljuun.
 
vieras
Onpas sulla käynyt tuuri. Meidän läheisistä kaupoista (sekä isoista että pienistä) siwat on kaikkein kalleimmat eikä niissä käydäkään. Siwan valikoimatkin ovat ostostottumuksiimme nähden tosi huonot.
 
kinuski
Kyllä täällä meillä päin vaan on siwat kaikista kalleimpia kauppoja. Tässä meidän lähellä on siwa ja k-market. ja tuolla koossa on monet tuotteet tosi paljon halvempia kuin siwassa tai s-marketissa. S-marketeissa taas on enemmän valinnanvaraa tuotteissa. Mutta en mä tuossa siwassa kyllä käy kun jos on pakko. Joskus siellä saattaa olla joku tuote tarjouksessa, mutta kaikenkaikkiaan kallis kauppa.
 
Juu, en minäkään siwassa kävisi ruokakaupassa.

Mutta ihmeen hyvä jäätelö-, keksi- ja karkkivalikoima on tuossa anopin viereissä Siwassa. Varmaan puolet koko Siwan koosta. Selvästi on profiloitunut sellaiseksi herkkukaupaksi, missä käydään hakemassa jotain pientä hyvää... Me siis tuomme joskus sieltä ne makeat tuliaiset :)
 
Minäkin käyn tosi paljon tuossa lähi-Siwassa. Hinnoista en sano mitään, minulle merkitsee enemmän se vaivattomuus ja nopeus. Työpäivän jälkeen ei usein jaksa lähteä Prismaan, Sittariin tai muuhun isoon kauppaan, jossa saa kävellä sen satakilsaa ennen kun ostokset on kasassa.
 

Yhteistyössä