Olen aivan törkeen ihastunut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai siis alussa olin ihastunut, nyt tuntuu vaan kauhealta kaipaukselta kun en oo nähnyt häntä enää.

Ja tuskin missään enää törmätäänkään. Jotenkin tuntuu väärältä tämä tilanne. Koska musta tuntui, että hänelläkin oli tunteita mua kohtaan. Ei kuitenkaan yrittänyt mitään, niinkuin en minäkään.

Ja miehenhän se aloite pitäisi tehdä. Itse en missään nimessä voisi tehdä. Harmillinen juttu, ehkä hän ei ollut niin kiinnostunut kuitenkaan. Kiva vaan nähdä hänestä unia ja miettiä mitä meistä olisi voinut tulla.

[QUOTE="eee";27560275]Mitä menetät jos teet itse aloitteen?[/QUOTE]

Ei edes ole uskallusta tehdä aloitetta. Kai se tuntuisi ihan kamalalta jos saisi pakit. Ajattelisin, että olen kyllä kaikin puolin ihan hirveä kun en kelpaa.

[QUOTE="alkup.";27560363]Olen aina ajatellut näin. Ihan sieltä kotikasvatuksesta tullut tämä, eikä se hevillä muutu.[/QUOTE]Tuolla asenteella saatat tällä vuosituhannella jäädä katkeraksi vanhaksipiiaksi jonka römpsä kasvaa loppuiän horsmaa. Tai sitten päädyt jonkun sellaisen miehen kumppaniksi jota et itse olisi alun perinkään halunnut mutta kun se nyt vaan sattui olemaan aktiivinen ja sinä satuit tulilinjalle.

Yrittäkää nyt jumalauta naiset tajuta että enää ei eletä jotain esihistoriallista aikaa jolloin mies napautti mieleiseltään naiselta puunuijalla tajun kankaalle ja raahasi luolaansa tai edes 1950-lukua jolloin miehet tulivat hakemaan tanssilavalla. Naiset kyllä rääkyvät nykyaikana aina tasa-arvon perään joka asiassa mutta aloitteenteko kiinnostuksen osoittamisessa tuntuu vielä olevan niin helvetin vaikeaa.

[QUOTE="mies78";27560421]Tuolla asenteella saatat tällä vuosituhannella jäädä katkeraksi vanhaksipiiaksi jonka römpsä kasvaa loppuiän horsmaa. Tai sitten päädyt jonkun sellaisen miehen kumppaniksi jota et itse olisi alun perinkään halunnut mutta kun se nyt vaan sattui olemaan aktiivinen ja sinä satuit tulilinjalle.

Yrittäkää nyt jumalauta naiset tajuta että enää ei eletä jotain esihistoriallista aikaa jolloin mies napautti mieleiseltään naiselta puunuijalla tajun kankaalle ja raahasi luolaansa tai edes 1950-lukua jolloin miehet tulivat hakemaan tanssilavalla. Naiset kyllä rääkyvät nykyaikana aina tasa-arvon perään joka asiassa mutta aloitteenteko kiinnostuksen osoittamisessa tuntuu vielä olevan niin helvetin vaikeaa.[/QUOTE]

Totta! Mutta minkäs teet kun se vaan on liian vaikeaa, tehdä se aloite. Jotenkin haluan ajatella, jos joku mies on minusta tosissaan kiinnostunut, tekee kyllä sen aloitteen.

[QUOTE="wtf";27560462]Opettele kirjoittamaan ja ajattelemaan. Mielestäni henkilö, joka käyttää sanoja "törkeen" tai "sairaan" jotain on auttamatta WT.[/QUOTE]

Pitää opetella kirjoittamaan. Mutta ei se saa minua uskaltamaan tekemään aloitetta kuitenkaan.

Yhteistyössä