Olen aina luullut, etten tykkää mieheni suvusta, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maiju omeletti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maiju omeletti

Vieras
Se onkin miehen veljenvaimon suku, jota en voi vaan sietää. Tai siis heidän luonteita ja ominaisuuksia.

Olen aina tykännyt esim. anopista ja olinkin todella pahoillani hänen kuoltua. Hän oli aivan ihana ihminen. Samoin appi, joka hänkin on nykyään kuollut.
Miehen veli on oikeastaan sellainen, että en oikein millään saa yhteistä säveltä aikaiseksi. ja tämä veljen vaimokin on ihan mukava tyyppi, mutta nää kaikki muut ihmiset tässä ympärillä. Ollaan tuon vaimon suvun kanssa tiiviisti tekemisissä, luonnollisesti siis heidän jälkikasvun kanssa. En vaan voi sietää heitä. Mulla nousee inhonväristykset aina kun ne vääntää meille kylään.
Ne houkuttelevat mieheni kaikkiin typeryyksiin mukaan. Yrityksen perustamiseenkin, mikä oli iso virhe, koska se yritys tuottaa vain tappiota, kun asiakkaita ei ole. Ihan ihme kalliita hankintojakin tekevät firman piikkiin.
Ja sitku ne on pohjimmiltaan laiskoja ja yrittävät vinkua jatkuvasti meitä muita tekemään asiat heidän puolestaan. Se vituttaa kaikista eniten tässä hommassa. Ja sit ollaan niin mökspöks, kun ei suostuta ihan kaikkeen.