Hahaa, mua vois vissiin sitten luonnehtia jo lähes normaaliksi, koska mä oon sentäs käynyt Ankkarockissa pari kertaa ja menisin vieläkin jos se järjestettäis. Mutta mihkään telttaan en kyllä lähtis rypemään, Ankasta on aina päässyt kotiin nukkumaan.
No voin toki joskus kokeillakin Jotenkin se meno ei vaan näytä kovin aidolta. Uskon että suomalaisten on vaikea pitää aidosti hauskaa ilman "sekoilua" ym. Emme ole sellainen kulttuuri.Voi kuule, tuohon kaikkeen luettelemaasi riittää mainiosti aikaa, vaikka festareilla tai kaksillakin kesän aikana kävisi. Hassua, että luulet, että nuo asiat sulkevat toisensa pois. Sivistynyt ihminen osaa katsoa asioita monelta kantilta eikä ahdasmielisesti sulje joitakin kulttuurielämyksiä pois elämästään.
Ja tuosta ensimmäisestä sanoisin sen verran, että huomaa, ettet ole festareilla käynyt, kun kuvittelet sen olevan tuollaista. Suosittelen kokeilemaan.
Minulle tuo on liian helppoa ja liian viihteellistä Ajattelen ehkä liikaa ja olen liian itsenäinen xD En kuluta valtavasti populaarikulttuuria, siitä puuttuu jokin sielu tai haaste, turhan usein.Eihän kaikkien kulttuurielämysten tarvitsekaan rikastuttaa taiteellisten kokemusten tasolla. Kulttuurielämyksiä voi harrastaa puhtaasti hauskanpito ja nautinto mielessä, se on rentouttavaa.
Kyllä minä käyn sekoilemassa kun tunnen niin, mutta vierastan ryhmäpainetta.Tuosta hauskanpidosta sen verran, että tarkoitatko, ettei sinulla koskaan ole hauskaa, koska et käy "sekoilemassa". Kun siis sanot, että aidosti hauskaa on vain alkoholin voimalla "sekoillessa".
Oletpa naiivi Mutta tule uskossasi autuaaksi.En oo Alavudelta. Enkä tee asioota sen takia, että muutki tekee enkä pidä väkisin hauskaa. Mä teen sitä mitä mä haluan ja mitä pidän hauskana.