Olen aasi, jos ette vielä tienneet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Mun yksi (miespuoleinen) työkaveri rupesi puhumaan siitä, kuinka korkeasaaren miespuolinen kameli oli kuollut, kun se oli nukutettu kastraation takia.
Mä kysyin, että oliko se se sama, ketä tappo sen aasin, johon työkaveri sanoi, että
"ihan oikein semmoselle aasille!"
Johon mä: "se oli semmonen tappajakameli se."
sit tää työkaveri rupes jauhamaan
"kyllä kai mies kuoleekin, jos meinataan pallit poistaa nyt sitä jäi se naiskameli kaipaamaan"
Mä vaan totesin että mitäs se sitä kaipais, jos ei sillä ois pallejakaan enää ollu, hyödytön semmonen kamelimies...
Ni tää rupes jotenkin oikeesti vihasena huutamaan, että "Älä nyt oo aasi, ei sitä oltu vielä steriloitu, vaan vasta nukutettu! Ei sellanen oo mikään sterilisaatio, jos vasta nukutetaan ja kuolee!"

Olin kyllä aika :o

Alkuperäinen kirjoittaja Saapas:
Outs, taisi kirpaista jossain. :D

Mistäs mä tiesin... Se on antanut ymmärtää olevansa kovakin panomies. :whistle:

Viimeksi se valitti, kuinka eduskunnassa istuu tyhmät blondit. Ittellä sillä ei ees oo tukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Mä en tajunnut yhtään. Kamelit lentää tänään yli ja korkealta. *heihoibombadil*

No en mäkään tajunnut, mitä niin henkilökohtaista oli mieskamelin kuolemassa, että minusta tuli aasi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
a) on sulla työkavereita, oliko tää se sama tyyppi jonka housut muuttui hikoilusta valkoisiksi?
b) en mäkään kyllä tajunnut ihan että mistä tässä oli kyse...

Ei, tämä oli toinen herrahenkilö. :xmas: mut joo, on mulla työkavereita aika sekalainen joukkio! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
:D Apua, jos sä olet aasi, niin toivottavasti ei rinnasta itseään työkaverisi tappajakameliin. Ole varuillasi!

No niin, siinä vaiheessa, kun se sano sen, että ihan oikein asille, mitäs oli niin aasi, tiesin jo, että se oli tarkoitettu minulle, että minä olen se aasi.

En vaan tajua, miksi nää miespuoliset henkilöt on mulle niin ilkeitä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:D Apua, jos sä olet aasi, niin toivottavasti ei rinnasta itseään työkaverisi tappajakameliin. Ole varuillasi!

No niin, siinä vaiheessa, kun se sano sen, että ihan oikein asille, mitäs oli niin aasi, tiesin jo, että se oli tarkoitettu minulle, että minä olen se aasi.

NO musta se ei oikeastaan, näin ulkopuolisena lukijana , ole ilkeä sinulle, vaan jotenkin tuosta kuvastaa, että sitä ahdisti todella, ja sitten se koki, että sä et ollut kameliparan puolella :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

NO musta se ei oikeastaan, näin ulkopuolisena lukijana , ole ilkeä sinulle, vaan jotenkin tuosta kuvastaa, että sitä ahdisti todella, ja sitten se koki, että sä et ollut kameliparan puolella :D

Ei ollut eka kerta, kun se sanoo tosi oudosti jotain. itse on koko ajan muille päätä aukomassa.

Mä tiedän parikin mieshenkilöä, jotka ei anna kastroida perheen uroskoiraa sen takia, että ne pallit olis jotenkin erityisen tärkeet koiran sielunelämälle ja miehisyydelle. :headwall: