Olen 41v. nainen ja mulla on 22v. rakastaja :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "cougar"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"cougar"

Vieras
Olen ollut tässä sinkkuna reilun vuoden kun tuli avioero. Oon todellakin positiivisesti yllättynyt, miten paljon näinkin "iäkäs" nainen saa huomiota nuorilta miehiltä baarissa! Huomaa että on menossa puumavillitys :D
No kuitenkin, tässä reilu kuukausi sitten tapasin baarissa mukavan miehen, joka todellakin on mua aika reippaasti vanhempi. Ei tässä mitään vakavaa suhdetta olla kehittelemässä, nähdään kun molemmille sopii. Kyllä nuoren miehen into on ihan toista verrattuna vanhempiin herrasmiehiin :D :D Eli seksipuoli luistaa ja meille se riittää.
Mutta,mutta... Tämä mies sattuu olemaan kaverini pojan kaveri. Ymmärränhän mä, että kaaveristani tuntuu oudolta että sen pojan ikäinen tyyppi on mun viihdyttäjäni. Tässä on vaan kohta ystävyyssuhde katkolla, kun mielestäni asia ei kuitenkaan ystävälleni kuulu.
Mitä itse tekisitte? Jätänkö tämän mukavan rakastajani ja valitsen ystäväni ( ja tylsät, yksinäiset yöt) vai annanko ystäväni mennä, kun ei halua ymmärtää elämääni?

niin, kannattaa ehkä miettiä sitäkin, mitä sulle jää sitten, kun tämä viihdyttäjäsi löytää ikäistään seuraa ja haluaa asettua aloilleen? onko se sen arvoista että huomaatkin lopulta olevasi ilman yöseuraa ja ilman ystävää?

Mainitsemasi "puumavillitys" on median luoma harha. Aina on ollut ja tulee olemaan nuoria miehiä, jotka tilaisuuden tullen harrastaisivat seksiä vanhemman naisen kanssa. Itsekin tätä tein parikymppisenä usein eikä silloin oltu mistää cougareista kuultukaan...
Ehkä jonkinlaista vapautumista on tapahtunut yli 40-vuotiaitten naisten taholta, eli kun Demillä on nuori mies niin jotenkin se on nyt hyväksyttävämpää heillekin? Eli enää näitä nuoria rakastajia ei ole tarvetta samalla tavalla piilotella kuin ennen.

Mut tosiaan uusi asia ei ole eikä siinä myöskään mitään ihmeellistä että nuorille miehille kelpaa vanhemmat.
Kannattaa muistaa, että noin yleensä ottaen, miehet ovat iästä riippumatta varsin valmiita seksiin eikä se heille merkitse välttämättä niin paljon kuin naisille. Eli suoraan sanottuna **llu varmasti kelpaa, mutta harva alle kolmikymppinen mies oikeasti haluaa yli 40v naisen "tyttöystäväkseen".

Ja tohon varsinaiseen kysymykseesi sanoisin, että pidä rakastaja ja jos kaveri ei ymmärrä niin hänen on häpeänsä.

Yhteistyössä