Olen 25, ei työkokemusta tai koulutusta. Onko mitään mahdollisuutta saada työtä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
suomalaisilla kumma käsitys siitä että töitä saadakseen tarvitaan koulutus... ollaan kyllä tyhmää porukkaa, melkein jopa hävettää... Mutta kaupan hyllyntäyttäjä on melko rentoa hommaa... eikä tarvi turhia turista muille työntekijöille, itselläkin aina mp3-soitin päällä kun töitä teen... ainut miinus on ne työajat. Palkkakin on hyvä!

Työni (ne vähät mitä olen tehnyt) olen aina hoitanut asiallisesti ja ahkerasti. Kuitenkin tuntuu siltä, ettei tätä kukaan arvosta vaan mieluummin palkataan sosiaalisia, jotka vaikka juoruilevat koko ajan kuin hiljaisia, ujoja, jotka hoitaisivat työnsä asiallisesti ilman mitään häiriköintejä.

täällä toinen ahkera, mutta hiljainen työntekijä. Ei juuri ovet aukene työmarkkinoilla. Lisäksi minulla on ikää enemmän kuin sinulla ja korkeakoulutus himppua vaille. Olen siis liian korkeasti koulutettu (ilman tutkintoa) moneen paikkaan. Tsemppiä sinulle työllistymiseen.

suomalaisilla kumma käsitys siitä että töitä saadakseen tarvitaan koulutus... ollaan kyllä tyhmää porukkaa, melkein jopa hävettää... Mutta kaupan hyllyntäyttäjä on melko rentoa hommaa... eikä tarvi turhia turista muille työntekijöille, itselläkin aina mp3-soitin päällä kun töitä teen... ainut miinus on ne työajat. Palkkakin on hyvä!

Kyllä melko moneen työhön tarvitaan koulutus.

Hakeudu työkkärissä ammatinvalinnan ohjaukseen. Siellä voitte ammattilaisen kanssa miettiä hyviä vaihtoehtoja. Kyllähän sellaisiakin töitä on, jotka eivät paljoa vaadi työkokemusta/ -koulutusta tai sosialiseeraamista muiden ihmisten kanssa. Mutta pidemmän päälle ehkä haluat elämältäsi muutakin...

Tämä on siis keinoista viimeinen!!! Lyö ennemmin jonkun työnantajan päähän että palkkaa sut.

Yhteistyössä