olen 24 vuotias ja sairastan syöpää. Saa kysyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27769936]Tiedätkö että maidon rasvat ehkäisevät rintasyöpää, kannattaisi miettiä myös sitä puolta ja lopettaa niiden rasvattomien ja makeutusaineilla pilattujen tuotteiden syönti.[/QUOTE]

kuten myös imetyksen pitäisi suojata. olen imettänyt lapseni.
alkoholi ja tupakka lisäävät riskiä enkä ole harrastanut kumpaakaan. siltikin olen tässä ikävässä prosentissa.

[QUOTE="vieras";27769943]Jatkan kysymystäni. Minkä ikäinen lapsesi on? Pelkäätkö, miten hänen käy, jos hoidot eivät tehoa? Minä pelkään niin kamalasti sairastuvani johonkin , kun pelkään lasteni puolesta.:([/QUOTE]

lapseni on 3 vuotias. tottakai haluan olla hänen elämässään läsnä mahdollisimman pitkään mutta hänellä on rakastava ja hyvä isä joten tiedän heidän pärjäävän myös ilman minua jos huonosti käy.

[QUOTE="aapee";27769945]kuten myös imetyksen pitäisi suojata. olen imettänyt lapseni.
alkoholi ja tupakka lisäävät riskiä enkä ole harrastanut kumpaakaan. siltikin olen tässä ikävässä prosentissa.[/QUOTE]

Ja olet käyttänyt vähintään punaista maitoa aina kun tilamaitoa ei ole ollut saatavilla?

[QUOTE="vieras";27769964]Ja olet käyttänyt vähintään punaista maitoa aina kun tilamaitoa ei ole ollut saatavilla?[/QUOTE]

no en ole käyttänyt. kuten aiemmin sanoin ruokavaliollani olisin voinut ehkäistä paljon. mutta koska olen "nuori ja typerä" enkä kuvitellut että joutuisin miettimään syöpäasioita 24 vuotiaana niin en tehnyt ruokavalioni eteen mitään.

[QUOTE="aapee";27769972]no en ole käyttänyt. kuten aiemmin sanoin ruokavaliollani olisin voinut ehkäistä paljon. mutta koska olen "nuori ja typerä" enkä kuvitellut että joutuisin miettimään syöpäasioita 24 vuotiaana niin en tehnyt ruokavalioni eteen mitään.[/QUOTE]

Ok, vahvistaa käsitystäni maidon rasvoista, äitini ei juonut maitoa ollenkaan, sai hyvin vähän maitorasvoja, piimäkin oli lähinnä rasvatonta ja viili sinistä.

[QUOTE="vieras";27769979]Ok, vahvistaa käsitystäni maidon rasvoista, äitini ei juonut maitoa ollenkaan, sai hyvin vähän maitorasvoja, piimäkin oli lähinnä rasvatonta ja viili sinistä.[/QUOTE]

Ei se ihan noin yksioikoista ole. Mummini joi aina rasvaista maitoa ja silti sai rintasyövän.

[QUOTE="aapee";27769854]rintasyöpää. Kun syöpää hoidetaan mitään ennusteita ei anneta koska niitä ei voida tietää. Ainakaan nuorille tämä ei toimi.
hoidot ovat tänä päivänä niin hyviä että mennään yksi hoito kerrallaan ja katsotaan mitä tuleman pitää. oma syöpäni ei ole todennäköisesti levinnyt joten saatan selättää tämän vuodessa. uusiutumisriski on suuri ja uusiutunutta syöpää harvoin parannetaan lopullisesti.[/QUOTE]ai se oli toi, ei sulla oo sitten mitään hätää.

[QUOTE="aapee";27770022]eikö? vertaiseni kuoli juuri 27 vuotiaana tähän samaan.
joten noin yksinkertaista ei tämäkään silti ole.[/QUOTE]voi harmi, mutta syöpä on syöpä ja siitä selviää ja osa ei selviä.

Yhteistyössä