V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miäpä syöpää sairastat? paljon on annettu elinaikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja muutama näin aluksi;27769826:Mikä syöpä ja millainen ennuste? Miltä tuntui kun sait diagnoosin? Onko siitä jo pitkä aika?
Oletko tehnyt itse jotain elämäntapamuutoksia tautisi selättämiseksi?
Miten sairaus todettiin? Mitä ensioireita oli? Mikä syöpä?
:/ Oi että on varmasti kamalaa. Itselläni on ollut kohta 10v aivoissa pieni kasvain, ja olen nyt myös 24v.
Nyt olen jo tottunut siihen, mutta silloin alkuun oli kyllä niin kamalaa. Ja sinulla on varmasti tuhat kertaa kamalempaa, kun kuitenkin ennusteet ovat ihan erilaiset kuin minulla.
Voimia!!
Oletko aloittanut radikaalin 'kasvimehu-ruokavalion' vai vain karsinut normiruoasta epätervellisimpiä aineksia?
Kiinnostuin aiheesta, kun näin pari dokumenttia, joissa terminaalivaiheessa olevat potilaat parantuivat syövästään ruokavalion avulla. Lisäksi omalla ajattelulla voi vaikuttaa asiaan. Aivot pystyvät aktivoimaan hormoneja, geenejä, immuunipuolustusta.
Itselläni on erittäin epäterveellinen (sokeria + valkoisia jauhoja) ruokavalio, enkä ole näin terveenä kyennyt muuttamaan sitä.
mitä teit kun löysit kyhmyn? Mitä kautta hait hoitoa?