Olen 24-vuotias ja mua luulaan aina yli kolmekymppiseksi. Miten näyttää nuoremmalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höhlä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höhlä"

Vieras
Tuntuu todella pahalta, kun ihmiset aina ihmettelevät ikääni ja mua luulaan aina siis vähintään 30-vuotiaaksi. Mulla on ihan hyvä iho, pitkät hiukset ja en mielestäni pukeudu mitenkään mummoisesti todellakaan.
Olen todella hoikka, joka tietenkin voi tehdä kasvoista vanhemman näköiset.
Onko mitään meikki- tai hiusvinkkejä tms, millä saisin itseäni nuoremman näköiseksi?

Mua luulaan myös usein 10v vanhemmaksi. Mulla on tosi laiha naama, joten se vanhentaa. Koita saada kasvoihin pyöreyttä jollakin. Itsellä auttaa esim. roosa poskipuna poskipään korkeimmalla kohdalla. Yritä meikkivoiteella tehdä mahd. vauvanpyllyiho ja katso ettei kulmakarvat ole liian ohuet.

Kuva?

Miten tuohon kysymykseen voi vastata jos ei näe miltä näytät?
Toisia vanhentaa meikki, hiusmalli,meikkaamattomuus,ylipaino, väsymys tai vain yksinkertaisesti kasvojen muoto.

Vaikea sanoa mitään kun ei ole mitään yksittäisiä juttuja millä näyttää nuoremmalta, kokonaisuus ratkaisee.

Mut täytyy sanoa ettei sekään oo kivaa kun luullaan nuoremmaks, oon 22 mua luullaan aina alaikäiseks, bussissa yritetään myydä lastenlippua (joka on kai alle 17-vuotiaille!!!), baarissa kysytään paperit ja pari kertaa baarissa jopa joku random tyyppi on mennyt huutelemaan tiskille että täällä on alaikäisiä ja siis tarkottanut mua... O_o

Jos on kovin hoikka, niin toisia vanhentaa se. En tosin kannusta sua lihottamaan itseäsi. Mua luultiin ennen aina tosi vanhaksi. Kun lihoin 15kg, niin nyt mua luullaan taas paljon nuoremmaksi. En siis mikään lihava ole vieläkään, mutta kilot toi kai sellaista babypyöreyttä:D.

Kapea pitkän mallinen naama vanhentaa. Pyöreä kasvojen muoto (tarkoitan siis luonnostaan pyöreää kasvojen mallia, en mitään 150kg naisen naamaa) taas nuorentaa. Toisia ylipaino nuorentaa ja toisia vanhentaa. Monet vanhemmat naise oikeasti vanhenevat paljon laihtuessaan, koska pyöreys on silottanut piirteitä. Toisia hoikkuus vanhentaa ja toisia nuorentaa jne.
Mun mielestä alipaino tai ylipaino ei itsessään vanhenna, ellei ole kyse sairaalloisesta ali-tai ylipainosta. Enemmän on kyse kasvojen muodosta, ihon kunnosta, hiusten paksuudesta ja väristä.

[QUOTE="vieras";25812657]Juuri näin. Samoin nenän malli vaikuttaa, että onko pitkä vai "nöpö".[/QUOTE]
Eli "nöpö" eli ei välttämättä nöpö, mutta ylipäätään joku muu kuin pitkä. Silmien pyöreys myös vaikuttaa.

Minä olen taas kohta 30 v. ja aina luullaan 10-vuotta nuoremmaksi ja ollaan kauhuissaan siitä että olen ollut useamman vuoden naimisissa ja minulla on lapsia..
Tämä ei nyt sinun kysymykseen ollut kyllä vastaus/jelppi, mutta tuli mieleen vain että mitä jos tilanne on toistipäin...

Siinä tieteelliseen tutkimukseen perustuvia kuvia asiasta.
http://www.uni-regensburg.de/Fakultaeten/phil_Fak_II/Psychologie/Psy_II/beautycheck/english/kindchenschema/kindchenschema.htm

Mites olisi otsatukan leikkuuttaminen?

Liian ohueksi nypityt kulmat vanhentavat, samoin kuin liian voimakas meikki. Kannattaa meikata ihan kevyesti arkena: kuultava meikkivoide, pinkki poskipuna, ripsiväri ja kulmat tarvittaessa.

Millaisia vaatteita käytät?

1. Pyöreät kasvot nuorentavat. Ellei sinulla ole luonnostaa pyöreitä kasvoja tai muuten pulleutta kasvoissa, niin tee meikillä. Omppuposket pyörentää, eli poskipunaa poskipäihin.
2. Suuret silmät. Taivuta ripsiä kunnolla ja tarvittaessa tekoripset tai irtoripsiä. Ellet nyt joka päivä jaksa nitä laittaa, niin erityistilaisuuksiin ainakin.
3. Kulmakarvat eivät saa olla liian ohuet, liian suorat jne. Kohota kulmakarvojen avulla(tarv. kulmakynä) kulmien muoto ylöspäin ja samalla koko kasvot saavat pienen kohotukset.
4. Pulleutta huuliin huulikiillon avulla.
5. Tukkaan paksuutta esim. klipseillä

Ostan vaatteita pääasiassa: h&m, vila,vero moda, gina tricot, ellos, lindex jne..

Paljon pillifarkkuja, legginssejä tai hameita. Saappaita, balleriinoja jne. Neuletakkeja ja värikkäitä toppeja, huppareita yms. Suosin mm. mustaa, pinkkiä, roosaa ja punaista.

Yhteistyössä