Alkuperäinen kirjoittaja nih:rahanahneet ajattelee noin. itse en perinnön vuoksi naimisiin mennyt. ihan muista syistä![]()
Eipä niitä muita oikeuksia taida puolisoa kohtaan olla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nih:rahanahneet ajattelee noin. itse en perinnön vuoksi naimisiin mennyt. ihan muista syistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gndsfg.:Jos hän sinua rakastaa niin menee kanssasi naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nih:rahanahneet ajattelee noin. itse en perinnön vuoksi naimisiin mennyt. ihan muista syistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja gndsfg.:Jos hän sinua rakastaa niin menee kanssasi naimisiin.
Edelleen ei millään pahalla, mutta mikä rakastamisen mittari naimisiinmeno on?
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Entäs leskeneläke ?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Sitä mieltä että seliseli, se ei vaan halua SUN kanssa naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Entäs leskeneläke ?
No sekin.Ja saa haudata tai polttaa ihan mielen mukaan!!!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nih:rahanahneet ajattelee noin. itse en perinnön vuoksi naimisiin mennyt. ihan muista syistä![]()
Entäs leskeneläke ?
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Me ollaan oltu 16 vuotta kihloissa, eikä naimisiin mennä. Meillä on hyvä näin ja mies on luvannut, että jos naamat vielä 50 vuoden päästä mielyttää molempia,niin vietetään rollaattorihäät. Ja sehän minulle sopii.
Ja mitä nuihin rahoihin tulee niin,olemme molemmat yksin elelleet ennenkin, eikä se tuota ongelmia jos ero tulisi. Testamentit on tehty aikaa sitten ja lapsillehan ne kaikki menee.
Alkuperäinen kirjoittaja KotkotiKot:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Sitä mieltä että seliseli, se ei vaan halua SUN kanssa naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Me on ainakin "sovittu" että kun alkaa tuntua että viimeset hetket on käsillä niin ilmotetaan toiselle ja mennään sit naimisiin äkkiä(ottakaa nyt pliis puolivitsillä tämä)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en nyt ollenkaan ymmärrä tätä suurimman osan hääinnostusta.Miksi se naimisiin meno on niin tärkeää?Eihän sillä nykyään ole enää suurtakaan merkitystä onko vai eikö ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Sittenhän ei tartte mennä kihloihinkaan, joka on lupaus avioliitosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Sittenhän ei tartte mennä kihloihinkaan, joka on lupaus avioliitosta.
No kihloihinmenohan se kaikkein turhinta onkin!
Minulle ja myös mun miehelleni naimisiin meno on osoitus meidän keskinäisestä rakkaudesta,me haluttiin sitoutua myös silläkin tavalla toisiimme.Ei meillä olisi yhteisiä lapsia ja talolainaa ilman lainvoimaa myös suhteelle ja se oli molemmille selvää jo aika aikaisessa vaiheessa meidän seurustelua,me mentiin kihloihin 11 kk:n seurustelun jälkeen tarkoituksena mennä naimisiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en nyt ollenkaan ymmärrä tätä suurimman osan hääinnostusta.Miksi se naimisiin meno on niin tärkeää?Eihän sillä nykyään ole enää suurtakaan merkitystä onko vai eikö ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Sittenhän ei tartte mennä kihloihinkaan, joka on lupaus avioliitosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Me on ainakin "sovittu" että kun alkaa tuntua että viimeset hetket on käsillä niin ilmotetaan toiselle ja mennään sit naimisiin äkkiä(ottakaa nyt pliis puolivitsillä tämä)
Ettei vain tulisi viikatemies liian äkkiä:kun noita esteettömyyksiäkin pitää tutkia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:No kihloihinmenohan se kaikkein turhinta onkin!
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Sittenhän ei tartte mennä kihloihinkaan, joka on lupaus avioliitosta.
Samaa mieltä16 vuotta jo takana kihlausta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Niin se on se 7vrk mikä laissa lukee. Mut me on sovittu että ilmotetaan niin hyvissä ajoin että ehditään =) Eli tiedossa on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta kihlaus ei ole nykyään enää mikään lupaus avioliitosta.Ehkä nykyään kihlausta voisi verrata avioliittoon.