Olemme kihloissa, mutta mies ei halua naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pähkinä3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sitä mieltä että seliseli, se ei vaan halua SUN kanssa naimisiin.

Tämä piti ainakin minun kohdallani paikkansa. Olimme ex:n kanssa kihloissa 6 vuotta eikä hän halunnut naimisiin koska ei kuulemma ollut mitään tarvetta. Yksi lapsikin meille syntyi.
Eron jälkeen oli sinkkuna tasan kuukauden jonka jälkeen tapasi nykyisen vaimonsa ja heidän häitä tanssittiin puoli vuotta ensitapaamisesta.
Arvaatkaa kuinka paljon se minua loukkasi?
Avioliitto on hyvin kestänyt eikä heillä ole lapsia. Olenkin sitä mieltä että lapsia tai ei niin kyllä se mies naimisiin menee joka oikeasti rakastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
rahanahneet ajattelee noin. itse en perinnön vuoksi naimisiin mennyt. ihan muista syistä :)

Eipä niitä muita oikeuksia taida puolisoa kohtaan olla?

Entäs leskeneläke ?

Me on ainakin "sovittu" että kun alkaa tuntua että viimeset hetket on käsillä niin ilmotetaan toiselle ja mennään sit naimisiin äkkiä :D (ottakaa nyt pliis puolivitsillä tämä)

Me ollaan oltu 16 vuotta kihloissa, eikä naimisiin mennä. Meillä on hyvä näin ja mies on luvannut, että jos naamat vielä 50 vuoden päästä mielyttää molempia,niin vietetään rollaattorihäät. Ja sehän minulle sopii.
Ja mitä nuihin rahoihin tulee niin,olemme molemmat yksin elelleet ennenkin, eikä se tuota ongelmia jos ero tulisi. Testamentit on tehty aikaa sitten ja lapsillehan ne kaikki menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Me ollaan oltu 16 vuotta kihloissa, eikä naimisiin mennä. Meillä on hyvä näin ja mies on luvannut, että jos naamat vielä 50 vuoden päästä mielyttää molempia,niin vietetään rollaattorihäät. Ja sehän minulle sopii.
Ja mitä nuihin rahoihin tulee niin,olemme molemmat yksin elelleet ennenkin, eikä se tuota ongelmia jos ero tulisi. Testamentit on tehty aikaa sitten ja lapsillehan ne kaikki menee.

Vähän sama juttu, 18v yhdessä oltu. Vanhainkodissa sit ne kaffet :D
Perintöasiat on hoidettu muita kautta ja yhteiset lapset silottaa tietä meidän "miljoonien" jaossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja KotkotiKot:
Sitä mieltä että seliseli, se ei vaan halua SUN kanssa naimisiin.

Ap kysyi mielipiteitä. Vastaa toki itsekin omalla kuvallasi.

Minä en uskoisi enää yhdenkään selittelyjä siitä, että ollaan nyt kihloissa ja mennään joskus sitten naimisiin kun on varaa pitää isot häät. Näin teki exä, joka eromme jälkeen mennä paukautti melkein heti kihloihin ja naimisiin ilman niitä isoja häitä.

Että kyllä mä olisin seuraavalla kertaa viisaampi. Eli en aio mennä erikseen kihloihin, jos ukko haluaa minua joskus kosia niin otan kihlasormuksen vastaan vasta sitten kun se hääkirkkokin on varattu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Me on ainakin "sovittu" että kun alkaa tuntua että viimeset hetket on käsillä niin ilmotetaan toiselle ja mennään sit naimisiin äkkiä :D (ottakaa nyt pliis puolivitsillä tämä)

Ettei vain tulisi viikatemies liian äkkiä:kun noita esteettömyyksiäkin pitää tutkia! :laugh:

Minä en nyt ollenkaan ymmärrä tätä suurimman osan hääinnostusta.Miksi se naimisiin meno on niin tärkeää?Eihän sillä nykyään ole enää suurtakaan merkitystä onko vai eikö ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en nyt ollenkaan ymmärrä tätä suurimman osan hääinnostusta.Miksi se naimisiin meno on niin tärkeää?Eihän sillä nykyään ole enää suurtakaan merkitystä onko vai eikö ole.

Sittenhän ei tartte mennä kihloihinkaan, joka on lupaus avioliitosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulle ja myös mun miehelleni naimisiin meno on osoitus meidän keskinäisestä rakkaudesta,me haluttiin sitoutua myös silläkin tavalla toisiimme.Ei meillä olisi yhteisiä lapsia ja talolainaa ilman lainvoimaa myös suhteelle ja se oli molemmille selvää jo aika aikaisessa vaiheessa meidän seurustelua,me mentiin kihloihin 11 kk:n seurustelun jälkeen tarkoituksena mennä naimisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:

Ettei vain tulisi viikatemies liian äkkiä:kun noita esteettömyyksiäkin pitää tutkia! :laugh:

Niin se on se 7vrk mikä laissa lukee. Mut me on sovittu että ilmotetaan niin hyvissä ajoin että ehditään =) Eli tiedossa on.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Sittenhän ei tartte mennä kihloihinkaan, joka on lupaus avioliitosta.

No kihloihinmenohan se kaikkein turhinta onkin!

Samaa mieltä :D 16 vuotta jo takana kihlausta ;)

Ja meillä 18v. Ei se mitään turhaa ole :snotty: Kyllä me ainakin naimisiin mennään, sitten joskus =)

Yhteistyössä