Ole mukana kehittämässa Kaksplussan keskustelufoorumia!

Musta sellanenkin juttu olis kiva et tämän ketjun ap tai joku muu ylläpidosta tulis vähän kertomaan että mitä tänne on mahdollisesti tulossa ja mitä ei. Ja milloin... :whistle:
Välillä vähän sellanen olo että tokkopa jaksavat edes lukee tätä ketjua.

mikshä ei ois semmosta äänestys systeemiä täällä?

esim. joku kysyy mikä on paras väri, ja sitten on vaihtoehtoja ja kirjautuneet saa klikata niitä ja sen jälkeen ilmestyy sitten et mikä johtaa äänestystä just nyt..sais olla joku aikaraja tai jotakin kans...

ku niin moni kysyy täällä että kenellä on vaikka retroin talo ja koskaan kukaan ei päätä että "tää on se retroin" vaan se keskustelu jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

rajat on rakkautta
siis mitä järkeä on poistaa ketjuja joissa ei ole mitään laitonta, loukkaavaa tms. nyt vähälle aikaa ketjuja on poistunut ja hävinnyt paljon, joissa ei ainakaan mun järjen mukaa ole ollut mitään ihmeellistä..

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja rajat on rakkautta:
siis mitä järkeä on poistaa ketjuja joissa ei ole mitään laitonta, loukkaavaa tms. nyt vähälle aikaa ketjuja on poistunut ja hävinnyt paljon, joissa ei ainakaan mun järjen mukaa ole ollut mitään ihmeellistä..
netiketin mukaan niitä poistellaan
http://www.internetopas.com/netiketti/
provosoivia ketjuja jne..toista pilkkaavia jne..

tumpelo
Mitä teen väärin? Haluaisin vastata eräälle kohtalotoverilleni, mutta kuinka? Olen rekisteröitynyt ym mutta kyseisestä valikosta en löydä tätä vastaa-lokerikkoa! iedän että olen näissä hommissa avuton mutta keksiikö joku missä menee pieleen?

sama vika
ei jaksa kirjautua.. nikki on. voisiko noissa y-viesteissä olla sellainen mahdollisuus että voisi kirjoittaa viestiä muutenkin kuin vastaamalla vanhaan viestiin tai etsimällä nikin jostain vanhasta ketjusta jotta saa painettua kirjeen kuvaa. itsellä kävi niin että tallensin kaverilta yhden viestin että voin sen kautta lähettää myöhemmin yytä. eipä onnistu viestin lähetys sillä lailla. ja minä onneton hävitin kaverin vanhat viestit.
kyseessä palstalainen joka harvemmin kirjottaa, ei löytynyt haullakaan nikkiä & kirjeen kuvaa. eipä sitte laiteta yytä.

voisko yy-viesteihin saada mahdollisuuden kirjoittaa vastaanottaja itse?
tämä olisi merkittävä parannus.

joo! mä en osaa käyttää tuota yv hommaa ollenkaan!! tänään just olis ollu tarvis laittaa yv:tä mutta enpä sitten osannut laittaa! osaan kyllä lukea omat ja vastata niihin, mutta just jos pitää uusi yv laittaa niin MITEN SE TAPAHTUU!?

En puutu tähän keskustelusysteemiin, mutta näillä sivuilla voisi mielestäni olla suora linkki ensi/turvakotien sivuille, joista näkee oman paikkakunnnan tilanteen, päivystyksen ja puhelinnumeron, jonne voi soittaa.

Ei niitä ole aikaa alkaa kaivelemaan mistään, jos kotona on kriisi akuuteimmillaan, mutta tätä kautta sekin tieto olisi perheiden tukena.

Piika-äiti

Ehdotus
Noista vauvakuume- ja odotuspuolen ketjuista. Etenkin odotuspuolen. Kun niihin yleensä kasataan lista ketkä on mukana keskustelussa, ja vähän tietoja. Niin päivitys jää aina yhden ihmisen harteille, sen joka alkaa listaa kasaamaan kun muut ei pääse sitä viestiä päivittämään. Olisi hyvä, jos olisi mahdollista lähettää sellainenkin viesti, mitä muut pääsee halutessaan päivittämään, niin ei olisi yhdellä aina hirveä urakka pitää listaa ajan tasalla...

Usein jonkun nikki häviää viestistä, niin että siihen jää vain pelkkä kirjekuoren kuva... Joskus kokonainen viesti saattaa kadota (esim. mun viesti joskus kadonnut ilman että oon sitä ite poistanut).
Entisellä palstalla ei ollut tällasia ongelmia... :whistle:

Sellanen olisi ihan kiva että ylläpito pitäisi yhteyttä meihin. Eli siis ottaisi ehkä jotain kantaa näihin ehdotuksiin. Tämäkin ketju on keikkunut tässä jo hyvän tovin mutta tänä aikana ei ole muutoksia tai uudistuksia tullut, joten herää epäilys että meneekö nämä ehdotukset ihan hukkaan vai luetaanko näitä... saati onko tarkoitustakaan toteuttaa näitä.

Siks toisekseen tähän ketjuun on jo tullut aika paljon erilaisia ehdotuksia, joten jos nyt ensin hoitaisitte nämä ja sitten voisitte taas pyydellä lisää ehdotuksia.

Eli siis tämän ketjun voisi jo pudottaa!!

se vitun ylläpito voisi vastata saamaansa palautteeseen/kysymyksiin jotka lähetetään palautelomakkeen kautta!!! onko kellekkään vastannu paitsi modeille?
mulle vastas kerran pauliina penttilä, se ei taida olla verkkopalvelun ylläpito???? |O

tossuliini
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Ettei tää heittäis aina etusivulle, kun klikkaa mitäs nyt-painiketta. Vaan pääsis takas siihen sivulle missä olikin.
Mä oon aivan samaa mieltä, ottaa pattiin kun painat sitä mitäs nyt-painiketta niin se heittää aina etusivulle ja etit sitten sitä mihin jäit etkä välttämättä edes muista millä sivulla olet ollut.

Taare
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Ettei tää heittäis aina etusivulle, kun klikkaa mitäs nyt-painiketta. Vaan pääsis takas siihen sivulle missä olikin.
Mä oon aivan samaa mieltä, ottaa pattiin kun painat sitä mitäs nyt-painiketta niin se heittää aina etusivulle ja etit sitten sitä mihin jäit etkä välttämättä edes muista millä sivulla olet ollut.
painakaa tuota nuolinäppäintä jolla pääsee takaspäin, heittää silloin sivulle jolla olit ollut

mä olen aika kypsä hakutoimintoon!! ei välttämättä voi millään muistaa mitä otsikossa luki.. ja oikeastaan kun omia viestejäni pääasiassa vain haen niin olisin hyvin onnellinen siitä että tämä "omat viestit"- toiminto olisi vielä olemassa :(. tai edes että voisi haku-toiminnossa olla vaihtoehto että hakee vain tietyn nikin viestejä. myöskin että ne saisi aikajärjestykseen.. tuskin himu moni kaipaa alkuvuoden viestejä ja juuri ne siihen aina ensimmäisenä tuppaa. pliiiis tehkää jotain tuolle haku-jutulle. ja vielä enemmän pliiis niihin omiin viesteihin.. varsinkin ärsyttää se että jos on vaikka johonkin tiettyyn ketjuun kirjoittanut enenmmänkin viestejä putkeen niin siellä omassa profiillissa näkyy vain sen yksi ja sama ketju koko ajan vaan.. blaah.. anteeksi tämä avautumiseni, mutta nämä kaksi asiaa lisäisi palstan toimivuutta huomattavasti..

Yhteistyössä