peesi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NtiKesäheinä83:Alkuperäinen kirjoittaja Birdii harmaana:siis.. omat viestit- osio kirjautuneille olisi kiva saada tkaisin, harmittaa ihan pirusti kun ne hävisi, tuli merkattua sinne kaiken näköistä mielenkiintoista joita ei sitten tullut muualle pistettyä ylös, esim. linkkejä..
netiketin mukaan niitä poistellaanAlkuperäinen kirjoittaja rajat on rakkautta:siis mitä järkeä on poistaa ketjuja joissa ei ole mitään laitonta, loukkaavaa tms. nyt vähälle aikaa ketjuja on poistunut ja hävinnyt paljon, joissa ei ainakaan mun järjen mukaa ole ollut mitään ihmeellistä..
Mulla myös vähän sellainen hytinä. Vielä kun ketjua ei ole käynyt kukaan ylläpito tai muultakaan taholta kommentoimassa mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Nicole:en jaksa uskoa että nämä toiveet täällä toteutuu,.
Mä oon aivan samaa mieltä, ottaa pattiin kun painat sitä mitäs nyt-painiketta niin se heittää aina etusivulle ja etit sitten sitä mihin jäit etkä välttämättä edes muista millä sivulla olet ollut.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ettei tää heittäis aina etusivulle, kun klikkaa mitäs nyt-painiketta. Vaan pääsis takas siihen sivulle missä olikin.
painakaa tuota nuolinäppäintä jolla pääsee takaspäin, heittää silloin sivulle jolla olit ollutAlkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mä oon aivan samaa mieltä, ottaa pattiin kun painat sitä mitäs nyt-painiketta niin se heittää aina etusivulle ja etit sitten sitä mihin jäit etkä välttämättä edes muista millä sivulla olet ollut.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ettei tää heittäis aina etusivulle, kun klikkaa mitäs nyt-painiketta. Vaan pääsis takas siihen sivulle missä olikin.