C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Partio= poliisi
'Erona on se, että hän on laittanut itse omasta tahdosta ilmoituksen lehteen, ei tänne!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos kysymästä, tänään olen vapaalla mutta huomenna palaan töihin!
Mitäs itse?
Viisastella täällä nimettömänä päivästä toiseen?
Hauskaa päivää vaan kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja niiipä:Tunnen Olavin eikä ole ihan täysillä tässä elämässä mukana.
Nuo on todella vanhoja juttuja jo, tainnut olla lehdessä oli 20 v sitten.Joku älypää on FB:hen perustanut yhteisön Olavin nimellä.
Ylläpitää sitä.
Olavi on itse varmasti täysin tietämätön näistä kuvioista.
Vaan joku muu ratsastaa nyt hänen teoillaan...
=(
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ruskean takapuolen ei luulisi houkuttelevan naisia, jos muu iho on vaaleampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja niiipä:Tunnen Olavin eikä ole ihan täysillä tässä elämässä mukana.
Nuo on todella vanhoja juttuja jo, tainnut olla lehdessä oli 20 v sitten.Joku älypää on FB:hen perustanut yhteisön Olavin nimellä.
Ylläpitää sitä.
Olavi on itse varmasti täysin tietämätön näistä kuvioista.
Vaan joku muu ratsastaa nyt hänen teoillaan...
=(
Kuulutko olavin haaremiin?
Alkuperäinen kirjoittaja taas:kysyn KKK mistä näitä löytää?
Alkuperäinen kirjoittaja Miettikääpä:Mistä voi olla edes varma, etteikö joku ole tehnyt nuo ilmoituksen olavin-nimellä kiusaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja mie kuolen nauruun:hyvä harrastus toi suihkussa käyminen![]()