oksutautia vai johtuuko antibiooteista?

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
otin eilen aamulla ja illalla antibioottitabletin ( tarkoitettu akneen ) illalla maha oli kipeä ja paisunut ku pullataikina.
Tänä aamuna ihan ok olo, paitsi et vatsa oli sekaisin. Päivälläkin ruoka maistui. mut sen jälkeen tuli tosi huono olo, oksetti. pieret..täää ihan sikana koko ajan ja röyhtäyttää. Yökkimässä oon käyny pari kertaa, muuten on ihan ok olo :o

tosi kummallista. Mut sitä antibioottia en enää suuhuni pane!
niin, ja lapsilla on kyl pyöriny vatsatautia mut siihen liittyy vatsakipu. hekin oksensivat vain 1-2 kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Saattaa olla antibiootista(kin). Mene ja tiedä. Onko uusi kuuri? Eli et ole aiemmin syönyt?

on uusi kuuri. Ja meinasin et syön nyt jonki aikaa et auttais tuohon akneen.
mut en tiiä, olo on aika :x tällä hetkellä loppujen lopuks kuitenki.
Paskan paska.

Mulla oli juuri tuollainen vatsatauti viikonloppuna.Nimenomaan ilmavaivoja oli ja vatsa turvonut. Yhden kerran vain oksensin.
Pojalla sama,käytin lekurissakin ja lekuri sanoi tälläst tautia olevan liikkeel paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mulla oli juuri tuollainen vatsatauti viikonloppuna.Nimenomaan ilmavaivoja oli ja vatsa turvonut. Yhden kerran vain oksensin.
Pojalla sama,käytin lekurissakin ja lekuri sanoi tälläst tautia olevan liikkeel paljon.

ok. eipä tuu tuosta munkaan oksentamisesta mitään. Toivottavasti olisin huomenna jo kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Luulisi, että oksutaudissa olo on niin hirveä, ettei epäilystäkään siitä, onko kipeä vai johtuuko jostain napeista. Mut ei voi koskaan tietää!

mut tää olo vaihtelee niin hirveesti. Välillä ihan normaali, nyt taas korventaa vatsaa ja piti käydä yökkimässä. En mä ruokaa uskalla syödä, inhoan oksentamista yli kaiken. ja edelleen vatsaa turvottaa ihan sikana. Mietin tos jo et syypään on pakko olla suklaa mitä söin päivällä.

Mä meen kyl nyt kaivaa ton tuoteselosteen tost antibiootista.

... " saattaa aiheuttaa maha-ja suolisto-oireita, kuten pahoinvointia, oksentelua ja ripulia. Mut mun mielestä aika ei täsmää. Jos mä eilen illalla klo 21 otin viimeks tabun ja nyt tänään päivällä on yököttäny :x ja iltaa kohti siis oksettanu ja mahaa polttelee.

Yhteistyössä