Oksennustautigallup

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Meillä oksenti just tuo 6 vee :snotty: sillä korvatulehdus ja 39,4 kuumetta ja ensin luulin että antibiootista maha sekasin mut nyt sitte oksenti :/ jotta hyvää joulua meille :(

Eikös korvatulehdus voi aiheuttaa oksenteluakin. Siis jos pääsee pahaks ja ärsyttää sisäkorvaa..

Etelässä on ihan hirveesti vatsatautia ja odotellaan, tuoko sukulaiset Pirkanmaalta jouluks sitä nokialaista..
 
Jyllää just parasta aikaa. Poika on paranemaan päin ja mie ilmeisesti sairastumaan. Taitaa miehelle sittenkin tulla huomenissa vapaapäivä, jos tää tauti miut päättää selättää. :( Onneks on melkein kaikki valmistelut jo valmiina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Meillä oksenti just tuo 6 vee :snotty: sillä korvatulehdus ja 39,4 kuumetta ja ensin luulin että antibiootista maha sekasin mut nyt sitte oksenti :/ jotta hyvää joulua meille :(

Eikös korvatulehdus voi aiheuttaa oksenteluakin. Siis jos pääsee pahaks ja ärsyttää sisäkorvaa..

Etelässä on ihan hirveesti vatsatautia ja odotellaan, tuoko sukulaiset Pirkanmaalta jouluks sitä nokialaista..


Ai sekin voi aiheuttaa ..... no tuolla on ollu maha sekasi jo tiistaista ja silloin sai sen antibioottikuurin joten sitä ensin epäilin ja kuume edelleen korkeella :/ ja nyt sitte vasta oksenti .... joten korvat käydään näyttämässä lääkärille tänään uudelleen ......
 

Yhteistyössä