Oksennustauti ja raskaus, koska lääkäriin? (ällövaroitus!)

Ihan hirvee olo, mahassa kiertää, oon nyt kaks kertaa illan aikana juossut vessaan ja kaikki tulee ripulina.. Oksettaa ja yökkäämässä käyny kerran mutta ei sitten ihan oksennusta tullu. Ihan varmana kohta tulee. rv31 ja mahaan koskee kun yökkää ja masuasukki potkii ihan hirveesti, ei nyt kyllä vois supistukseksi sanoo mut kai ne olemattomat vatsalihakset automaattisesti kramppaa ku oksettaa, tai jotain, onko nyt liikkeellä turun seudulla jotain mahatautia? ja koska pitää soittaa tai mennä lääkäriin? ihan turhaan en autossa ala tässä kunnossa matkustaa, matkaa tyksiin kuitenki liki 30km..

hyi, yök ja au!
 
lottis
kantsii katella vielä hetken, yleensä tuon kaltaset taudit ei kauaa kestä. tietty jos alkaa supistella tai vauva menee ihan mahottomaks ni voit käydä näyttämässä itteäs päivystyksessä. kannattaa mieluummin mennä turhaan kun katua myöhemmin. koita syödä vaikka puuroa ja juoda piimää, ja juo muutenkin paljon ettet kuivu.
 
Juh
Niin kauan kun sulla on yleisvointi hyvä niin ei oo mitään syytä lähteä lääkäriin. Mulla oli raskausaikana oksennustauti ja tuntui, että oksennan koko vauvan ulos, niin kovasti maha kramppaili. Ja vauvahan innostui kun jatkuvasti vatkasi. Inhottava kokemus, mutta onneksi meni ohi aika nopeasti.
 
kata
Mulla oli kamala oksennustautii joku pari kuukautta sitten ja viikkoja oli silloin n. 18+
Krampit tuntui kamalalta mahassa varsinki ku sitä tavaraa tuli molemmista päistä yhtä aikaa :X
Silloin oli kamalaa kun liikkeitä ei tuntunut vielä kunnolla..oli pakko käydä parin pvän päästä neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet ja onneksi kaikki oli kunnossa..
Oli sen verran kamala tauti etten sitä haluaisi enään näillä myöhemmillä viikoilla kokea, mut jos se noro nyt jo jyllää niin eiköhän se meidänkin perheeseen iske..
 
mulla oli 2vkoa sitten yhen vuorokauden oksennustauti,oksensin aika rajusti ja ripuloin,sitten aamusta tulikin lapsivedet,noroa se ei ollut ja ihan satavarmaa ei ole mikä käynnisti synnytyksen mutta epäiltiin että oksentaminen repäisi kalvoja..ja mulla oli rv 34+2 menossa.
 

Yhteistyössä