Oko JYSK.n kulmasohva huono ostos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensä ne jyskin sohvat on sellaisia luttanoita, jos ei vielä ostohetkellä niin hyvin pian kuitenkin. Esim. http://minreklame.ipapercms.dk/JYSK/FI/FINAARS07vfdslkkls/ (en tiedä toimiiko linkki) tuossa Luna vuodesohva/divaani, näyttää ihan ok mutta kaupassa kun katsoin oli lattiaa viistävä keskeltä notko ja LUTTANA.

No itse en luottaisi tuon hintaiseen sohvaan. Ehkäpä kesämökille tai johonkin vierashuoneeseen, jossa se ei ole jatkuvassa käytössä.

Joudun itse laskemaan rahani hyvin tarkkaan, enkä siksi osta halpoja käyttöesineitä. Köyhän ei kannata halpaa ostaa. Mutta jos ap on valmis sijoittamaan saman summan vuosittain uuteen sohvaan, on valinta varmaankin ihan hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Yleensä ne jyskin sohvat on sellaisia luttanoita, jos ei vielä ostohetkellä niin hyvin pian kuitenkin. Esim. http://minreklame.ipapercms.dk/JYSK/FI/FINAARS07vfdslkkls/ (en tiedä toimiiko linkki) tuossa Luna vuodesohva/divaani, näyttää ihan ok mutta kaupassa kun katsoin oli lattiaa viistävä keskeltä notko ja LUTTANA.

no sehän on kutakuinkin pelkkää vaahtomuovia se juttu ja varmaan tarkotettu nuorison käyttöön... ei mun mielestä voi puhua mistään sohvasta tuon kohdalla...

Meillä on ollut noin kuukauden ja vielä ei voi valittaa. Tietysti ei tuolla hintaa mitään todella laadukasta saa, mutta yllättävän hyvältä ja tukevalta tuo vaikuttaa. Itse taas en halua laittaa suuria summia huonekaluun joka joutuu kestämään kaiken perheessä jossa on lapsia ja eläimiä. Jos jotain katastrofaalista sattuu niin eipähän harmita niin pahasti. Tuosta lähtee lika kostealla pyyhkimällä ja pinta tuntuu mokkamaiselta. Kovasti on tykätty ja ahkerassa käytössä. Kissa-vanhus makaa selkänojalla noin 23 h vuorokaudesta.

IHAN PASKA SOHVA! käytössä ehkä puolvuotta, sen jälkeen koko sohva kova kun kivi, ei kunnon selkänojaa ja paikat rikki kun siinä leffan kattoo kun laudat tuntuivat perseen alla. Ei todellakaan kannata ostaa! Jyskistä saa muutenkin erittäin huonolaatuista tavaraa. Sohvaan ja sänkyyn kannattaa todellakin panostaa. Ostimme sen jälkeen 1000 e maksavan sotkasta ja kyllä on aivan eri planeetalta tämä sohva, tuntuu taivaaliselta tuollaisen lautakasan päällä. Tällä hetkellä vanha sohva lojuu parvekkeella, SAA TULLA HAKEMAAN POIS MIKÄLI JOKU TUON HALUAA!

Yhteistyössä