Mie laitoin zumba:n tilaukseen.. Toivon kahden kk:n harjoittelun avulla näkeväni tuloksia.. Lupaavat kuitenkin sen verran paljon. Toivon myös, että multa löytyy aikaa harjoitella, koska itselläni on taas kerran käsityö-innostus päällä & koko ajan pitäisi olla neulomassa.
Minkälaisia tuloksia teillä on tullut ja missä ajassa? Ja onhan se hyvä hankinta.. Hinta on kuitenkin aika kirpaiseva.. Ja itse tulee käytyä myös ladylinella.. Mutta toivon vatsanseudun kaventuvan nopeammin.. Ku ei salilla tule niin paljoa vatsoja tehtyä.
Miehen & anopin kanssa laitoin kilpailun, että kuka voittaa prosentuaalisesti enemmän lokakuun viimeiseen päivään mennessä, voittaa 600e. Eli jokainen osallistuja maksaa voittajalle 300e. Joten mietin tässä, että olisiko tuosta zumbasta jotain apua voittamiseen?
Lähtöpaino: 67,9 kg
Tavoite 1: 65,0 kg
Tavoite 2: 63 kg
Tavoite 3: 60 kg
Tavoite 4: 58 kg
Tavoite 5: 55 kg.
Missähän ajassa minulla olisi mahdollista pudottaa 12,9 kg? Haaveena olisi jouluun mennessä, mutta tuskinpa vaan..
Unelma olisi painaa 55 kg, koska en muista milloin olen viimeksi ollut noin kevyt. Marraskuussa 2008 syntyi meille kolmas prinsessa, joten raskauskiloja tässä ollaan pudottamassa.. Tai no, olen kevyempi kuin kolmannen raskauden alussa
. Joten tässä ollaan ihan ylimääräisiä kiloja pudottamassa. Tai ainakin yrittämässä.
Mutta nyt jatkamaan!