Okei, se oli minun lapseni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän 3-vee oksensi kerran autoon ihan ennaltavaroittamatta. En tajua miksei sen ikäinen osannut ilmaista huonoa oloaan. Ihan rauhassa ensin höpötteli ja jutteli ja ihan virkeänä vieläpä ja sitten ykskaks vaan laatta lentää ja koko auton sisustus meni oksennukseen. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Olitko se sä joka pohdit että joko sopis mennä kauppaan, että olisko lapsi jo parantunut? Vai oliko se joku muu...?

No en ollut minä. Meidän molemmat lapset on ollut terveitä ja toi oksentaminen tuli aivan puskista, kesken pikkuisen höpötyksiä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Olitko se sä joka pohdit että joko sopis mennä kauppaan, että olisko lapsi jo parantunut? Vai oliko se joku muu...?

No en ollut minä. Meidän molemmat lapset on ollut terveitä ja toi oksentaminen tuli aivan puskista, kesken pikkuisen höpötyksiä :o

Selvä- muistin sen ketjun mutten sitä kuka siinä asiasta kyseli.

Mä olenkin joskus miettinyt, että jos tuollaista tapahtuis, niin miten siinä toimit?

Jäätkö siivoilemaan lattiaa vai kuka sen siivoaa? Mitä jos oksennus lentää jonkin tavaran päälle jne. :x

Mä olen kans miettinyt, mut nythän se selvisi :D
Henkilökunnasta tuli joku nainen joka toi niin ison läjän papereita että se peitti koko lätäkön ja sitten hän tilasi siivojan paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Vatsatautiko yllätti?

Ei.
En tiedä mikä toisella on, oksensi sen kerran ja sitten on ollut ihan terve ja syönyt hyvin.
Ei lämpöä tms.
EI ymmärrä!

meillä esikoinen oksensi toissa yönä sänkyyn ja sen jälkee ei mittää,ei kuumetta tms. ja oksensi vain sen yhen kerran :/

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Vatsatautiko yllätti?

Ei.
En tiedä mikä toisella on, oksensi sen kerran ja sitten on ollut ihan terve ja syönyt hyvin.
Ei lämpöä tms.
EI ymmärrä!

meillä esikoinen oksensi toissa yönä sänkyyn ja sen jälkee ei mittää,ei kuumetta tms. ja oksensi vain sen yhen kerran :/

Onkohan jotain tällaista vajaata vatsatautia nyt sitten liikkeellä? TÄmä samainen neitokainen teki saman tempun kolme viikkoa sitten. Okseni kerran yöllä sänkyynsä ja oli aamulla terve.
Käsittämätöntä eikä tässä nyt ihan tiedä pitääkö olla evakossa vai voiko liikkua ja tavata ihmisiä normaaliin tapaan.
Jos vatsatautia niin en todella halua sitä levittää muihin perheisiin.

Mun tyttö oksensi joskus reilu vuoden ikäsenä hellekuumaan ruuhkabussiin :x Siinä oli ihmiset,vaunut ja lattia aivan siinä itessään :ashamed: Ja se haju kun dösässä oli asteita lähemmäs 40 :x Ja tuo samainen tyttö kärsii matkapahoinvoinnista ja on jokusen kerran tullut mökkimatkalla takapenkiltä kaaressa mun niskaan laatat :x

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Vatsatautiko yllätti?

Ei.
Ei lämpöä tms.
EI ymmärrä!

Onkohan jotain tällaista vajaata vatsatautia nyt sitten liikkeellä? TÄmä samainen neitokainen teki saman tempun kolme viikkoa sitten. Okseni kerran yöllä sänkyynsä ja oli aamulla terve.
Käsittämätöntä eikä tässä nyt ihan tiedä pitääkö olla evakossa vai voiko liikkua ja tavata ihmisiä normaaliin tapaan.
Jos vatsatautia niin en todella halua sitä levittää muihin perheisiin.

joo en tiiä kyllä :/
ja meillä tää samanen poika teki saman myös joku aika sitten,illalla ku mentii pesee hampaita nii sano et huono olo ja samalla menikin pytylle oksentaan,pari kertaa oksensi ja se oli siinä :/

pampelsson: eihän teillä oo samaa vaivaa mitä meillä, et jos ei oikee kunnon ruoka maistu vaan napsii pientä niin sit tulee helposti huono olo ja oksentaa?

esim meillä on lapsi oksentanu mm.hautajaisissa,synttäreillä,juhannuksena,uutenavuotena ym. eli aina kun on ollu herkkuja tarjolla :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pampelsson: eihän teillä oo samaa vaivaa mitä meillä, et jos ei oikee kunnon ruoka maistu vaan napsii pientä niin sit tulee helposti huono olo ja oksentaa?

esim meillä on lapsi oksentanu mm.hautajaisissa,synttäreillä,juhannuksena,uutenavuotena ym. eli aina kun on ollu herkkuja tarjolla :/

Ainakin herkästi silloin jos syö paljon rasvaista ruokaa- voi tulla ns rasvaripuli tai sitten oksennus.
Juurikin jotain suklaata tms.

Mulla oli aina kakarana jos söin grillimakkaraa tai munkkeja , niin yöllä aina piti käydä oksella :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Me mietimme tota vaihtoehtoa, mutta kun toi tyttö on vasta reilu 1v joten ei hirveitä määriä herkkuja ole syönyt missään vaiheessa.
Tosin esim eilen hän ei päivän mittaan tahtonut syödä kunnon annoksia vaan naposteli ennemminkin (suolaista kyllä ) joten sinänsä mahdollista et nälästä tuli huono olo tms.

Uusimmat

Yhteistyössä