Mutt siis, mä olen oikeasti nyt aika loukkaantunut: mun veljen pojalla on ristiäiset tänään, eikä meitä ole kutsuttu. Veli jätti mainitsematta kokonaan, varmaan tarkoituksella, etten loukkaantuisi kun en tiedä päivää ollenkaan. Mutta sen vaimo kertoi sitten eilen juhlista, kertoi juhlavieraiden lukumäärät jne yleistä, mutta ei kutsunut sanallakaan meitä mukaan. Tää sama oli silloin kun niiden esikoistyttö sai nimen: vaimon perhe ja suku oli paikalla, mutta meistä ketään ei. Nyt taas sama juttu. Mä ymmärrän kyllä että iso porukka meitä olisi jos kaikki pitäisi kutsua, mutta ei veli oo silleen väleissä enää kun mun ja meidän isän kanssa, joten oisko ollut niin paha kutsua edes meidät? :ashamed: