Okei, laihduttajat kuulolle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Paljonko olette laihtuneet ja missä ajassa, niin ja miten pitkä matka on tavoitteeseenne?

Itseltäni lähtenyt 2.7 kiloa alle kolmessa viikossa ja lopulliseen tavoitteeseen matkaa vielä 37 kiloa. :ashamed:

Olen kylläkin ottanut viiden kilon välitavoitteet käyttöön, ettei tule turhautumista ja etten anna repsahdusten voittaa tahtia =)

Kaksi kiloa viimeisen viikon aikana. ....aika lailla kilo per viikko putoaa (saattaa olla enemmän, mutta silloin lisään ruokaa). Menetelmänä on ...öö.. karppaus (?). Kyssäri siksi, että luin siitä kyllä kaikenlaista, mutta sinänsä en tiedä teenkö kaikkea oikean karpin tavoin... Mutta toimii silti ja mulle sopii. :)

Ainiin tuo tavoite. Mä en ole vielä päättänyt. Ensimmäiseen tavoitteeseen on vielä 8 kg, mutta luulen, että jatkan siitä sitten ehkä vielä parin kilon verran, jos vielä "huvittaa". ;) Niin ja kymmenen lihoin tuossa viime talven aikana, kun en karppaillut, ja ne tahdon pois (fiksua sinänsä, sillä viime loppukesästä just laihdutin tästä alkupainosta 15 kg kevyemmäksi. Mutta tyhmästä päästä ....ja remontista kärsii koko kroppa ;) )<br><br>